Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas
Elev |
21 aug, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
21 aug, 2012 18:05 |
|
leumas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har iakttagit dig och dragit den slutsatsen. Jaså? Vänta, vad gör vi här? Det här är ju komplimang-tråden. O.O 21 aug, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
Tack till alla som har komplimerat miiig
Jag ger min komplimang till bästa avifors, du är underbart härlig att prata med och du är bara för awesome 21 aug, 2012 18:13 |
|
Incendio
Elev |
Dramione99, du är så underbar. Finner inte ord.
21 aug, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Myself Tack!
21 aug, 2012 18:33 |
|
Dramione99
Elev |
Du är oxå lovely, FridaKatniss!!!! 21 aug, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
horn FOR PRESIDENT
21 aug, 2012 18:46 |
|
Lemon
Elev |
Min först komplimangbomb.
Till alla mina awesome vänner här på mugglarportalen: Spoiler: Tryck här för att visa! Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 21 aug, 2012 19:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-23 kl. 06:48
|
|
-Patronus-
Elev |
21 aug, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen