Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MTEL
Jag har pratat med en psykolog förut i ett par månader, men då gick vi inte in på just det här särskilt mycket, utan vi försökte lösa mer 'allvarliga problem' som jag hade, eller fortfarande har eftersom att det inte hjälpte ett dugg. Har ingen kontakt med psykologer, kuratorer, etc alls längre, utan jag bröt allt under sommarlovet förra året och sa att jag mådde bra till allt och alla och har sedan dess hållit uppe masken för att förhindra att någon får reda på att jag ljög. Har dock funderat ett par gånger att börja prata med någon igen, men då bara om ångesten/sociala fobin. Men en sak som hindrat mig är att ingen tar mig seriöst. Min mamma tror att jag bara är löjlig och hittar på att jag får ångest av vissa situationer, att jag inte klarar av att prata i telefon, att jag kan få panikattacker helt plötsligt i skolkorridorerna eller var som helst egentligen. Tillslut känner jag mig också löjlig och som att jag bara överdriver det och inte alls behöver någon hjälp. Så, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Jag vill behålla den här hemligheten för mig själv så att ingen tror att det finns något fel på mig alls, men samtidigt så orkar jag inte behöva stå ut med det här längre. 9 mar, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
Hur tänker ni kring att tidelag nu blir förbjudet enligt lag? Många menar ju på att det är jättelöjligt med lagen för att en bara skall förstå att man inte har sex med djur, att det inte är vanligt eller att det inte kommer bli någon skillnad för att en inte springer runt och skyltar om det. Det sker bakom stängda dörrar med andra ord. Fast grejen är ju att det visst förekommer. Och jag tycker att lagen påverkar hur man ser på saker och ting. Och dessutom sprids mängder av djurporrsmaterial från Sverige då det är helt riskfritt att spela in här, "om djuret inte lider." För den som begår övergreppet är ju inte alls i en maktposition och djuren kan ju inte alls vara drogat eller what so ever. Jag tycker i alla fall att lagen är bra som fan! 9 mar, 2014 21:14 |
|
Salem
Lärare |
Orkar inte skolan imorgon
Orkar ingenting just nu Vill bara ligga föralltid i min säng och kolla på tv-serier
9 mar, 2014 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: this is so me right nowOrkar inte skolan imorgon Orkar ingenting just nu Vill bara ligga föralltid i min säng och kolla på tv-serier 9 mar, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: this is so me right now Orkar inte skolan imorgon Orkar ingenting just nu Vill bara ligga föralltid i min säng och kolla på tv-serier Jatack, jag med. Vad säger ni, vi gör gemensam sak i morgon och kollar på tv-serier istället? Faaaaaast min teatergrupp kommer då att låta giljotinera mig. 9 mar, 2014 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: this is so me right now Orkar inte skolan imorgon Orkar ingenting just nu Vill bara ligga föralltid i min säng och kolla på tv-serier Jatack, jag med. Vad säger ni, vi gör gemensam sak i morgon och kollar på tv-serier istället? Faaaaaast min teatergrupp kommer då att låta giljotinera mig. Men åh, så primitivt! Kan de inte bara... Doppa dig i svavelsyra? 9 mar, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: this is so me right now Orkar inte skolan imorgon Orkar ingenting just nu Vill bara ligga föralltid i min säng och kolla på tv-serier Jatack, jag med. Vad säger ni, vi gör gemensam sak i morgon och kollar på tv-serier istället? Faaaaaast min teatergrupp kommer då att låta giljotinera mig. Men åh, så primitivt! Kan de inte bara... Doppa dig i svavelsyra? Hmm, nej det går inte. Det är ju mer hipster att använda giljotin tänker jag. Om jag ens föreslog svavelsyra så skulle de bara sucka över hur mycket naturelev jag är och för säkerhets skull begrava mig med huvudet neråt dessutom. 9 mar, 2014 22:04 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag mår så j*vla dåligt just nu. Orkar inte med denna kväll! Även om jag inte är den speciella personen så kan du få några kramar från mig med! Hoppas det löser sig ♥ ![]() ![]() ![]() All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 9 mar, 2014 22:13 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Cinnamonagouti: Skrivet av Ithrenniel: Jag mår så j*vla dåligt just nu. Orkar inte med denna kväll! Även om jag inte är den speciella personen så kan du få några kramar från mig med! Hoppas det löser sig ♥ ![]() ![]() Tack så mycket! Dina kramar är uppskattade ♥ ![]()
9 mar, 2014 22:14 |
|
Chaemy
Elev |
9 mar, 2014 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen