Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Erica: Skrivet av Sara Weasley!: Erica- Hon är jätte-rolig att prata med Matilda weasley-Bra på alla vis Erica Potter-Världens bästa syster forever ♥ Du är rolig att prata med xD Åå... TACCK
20 aug, 2012 19:59 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av Erica: Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Erica: Skrivet av Sara Weasley!: Erica- Hon är jätte-rolig att prata med Matilda weasley-Bra på alla vis Erica Potter-Världens bästa syster forever ♥ Du är rolig att prata med xD Åå... TACCK Du är bäst! ![]() ![]()
20 aug, 2012 20:00 |
|
Ginny!!!!
Elev |
20 aug, 2012 20:03 |
|
LunaLovegood1
Elev |
21 aug, 2012 08:05 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Erica: Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Erica: Skrivet av Sara Weasley!: Erica- Hon är jätte-rolig att prata med Matilda weasley-Bra på alla vis Erica Potter-Världens bästa syster forever ♥ Du är rolig att prata med xD Åå... TACCK Du är bäst! Tack
21 aug, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
linnvendela
Salle expelliarmus Grå Damen Kintsugi CrimsonFlikkah lövetAmanda Dini99 ginny_ginny Ida S Chewbacca whirlwinds Hotissue månbarnet Celebikai Lily Brown Fang Li Ellociraptor loonylina Horn Luna.Lovegood mine Sirius Orion Black Draco Black Lordlollo Har inte varit medlem så länge, men en STOR kram till er alla! Och hela mugglis förresten! 21 aug, 2012 17:02 |
|
Lordlollo
Elev |
Tack myself
Men varför är jag med? ♆ 21 aug, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Jag kände för det. ^^ Nej, men vi har ju pratat och alla behöver ju en komplimang ibland! 21 aug, 2012 17:56 |
|
Dramione99
Elev |
erica potter och Incendio, ni är bäst!!!!! ♥♥♥ VAd skulle jkag göra uitan er?
21 aug, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
leumas du är hej va
21 aug, 2012 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen