Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag vill att J-star Black ska veta hur mycket hon betyder för mig!
Du måste vara den finaste människa på jorden ♥ Jag kan inte beskriva det, tack för allt finis! ♥♥♥ Å nu gråter jag också ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 20 aug, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
Vill ge en stor komplimang till en fantastisk person, linnvendela. En stark och vacker tjej med stora ambitioner (;
Jag tror faktiskt aldrig jag träffat någon som är så lik mig, som du är. Men ändå är vi så olika! Jag beundrar dig, Linn, och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas någon gång i framtiden. All kärlek till min Linn. ♥ 20 aug, 2012 18:52 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill ge en stor komplimang till en fantastisk person, linnvendela. En stark och vacker tjej med stora ambitioner (; Jag tror faktiskt aldrig jag träffat någon som är så lik mig, som du är. Men ändå är vi så olika! Jag beundrar dig, Linn, och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas någon gång i framtiden. All kärlek till min Linn. ♥ Oh shit. Som sagt, jag kan verkligen inte ta emot komplimanger... Men tack. Du är helt jävla underbar. Nu rodnar jag också... ♥ Jaha. 20 aug, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Vill ge en stor komplimang till en fantastisk person, linnvendela. En stark och vacker tjej med stora ambitioner (; Jag tror faktiskt aldrig jag träffat någon som är så lik mig, som du är. Men ändå är vi så olika! Jag beundrar dig, Linn, och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas någon gång i framtiden. All kärlek till min Linn. ♥ Oh shit. Som sagt, jag kan verkligen inte ta emot komplimanger... Men tack. Du är helt jävla underbar. Nu rodnar jag också... ♥ Seriöst, jag tror att jag aldrig mött någon så underbar som du. ♥ 20 aug, 2012 18:57 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Vill ge en stor komplimang till en fantastisk person, linnvendela. En stark och vacker tjej med stora ambitioner (; Jag tror faktiskt aldrig jag träffat någon som är så lik mig, som du är. Men ändå är vi så olika! Jag beundrar dig, Linn, och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas någon gång i framtiden. All kärlek till min Linn. ♥ Oh shit. Som sagt, jag kan verkligen inte ta emot komplimanger... Men tack. Du är helt jävla underbar. Nu rodnar jag också... ♥ Seriöst, jag tror att jag aldrig mött någon så underbar som du. ♥ Puss ♥ Jaha. 20 aug, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Vill ge en stor komplimang till en fantastisk person, linnvendela. En stark och vacker tjej med stora ambitioner (; Jag tror faktiskt aldrig jag träffat någon som är så lik mig, som du är. Men ändå är vi så olika! Jag beundrar dig, Linn, och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas någon gång i framtiden. All kärlek till min Linn. ♥ Oh shit. Som sagt, jag kan verkligen inte ta emot komplimanger... Men tack. Du är helt jävla underbar. Nu rodnar jag också... ♥ Seriöst, jag tror att jag aldrig mött någon så underbar som du. ♥ Puss ♥ Kyss xD 20 aug, 2012 18:59 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Vill ge en stor komplimang till en fantastisk person, linnvendela. En stark och vacker tjej med stora ambitioner (; Jag tror faktiskt aldrig jag träffat någon som är så lik mig, som du är. Men ändå är vi så olika! Jag beundrar dig, Linn, och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas någon gång i framtiden. All kärlek till min Linn. ♥ Oh shit. Som sagt, jag kan verkligen inte ta emot komplimanger... Men tack. Du är helt jävla underbar. Nu rodnar jag också... ♥ Seriöst, jag tror att jag aldrig mött någon så underbar som du. ♥ Puss ♥ Kyss xD Hahahaha xD Jaha. 20 aug, 2012 19:00 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Erica- Hon är jätte-rolig att prata med
Matilda weasley-Bra på alla vis Erica Potter-Världens bästa syster forever ♥ ![]() ![]()
20 aug, 2012 19:57 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Sara Weasley!: Erica- Hon är jätte-rolig att prata med Matilda weasley-Bra på alla vis Erica Potter-Världens bästa syster forever ♥ Du är rolig att prata med xD
20 aug, 2012 19:58 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av Erica: Skrivet av Sara Weasley!: Erica- Hon är jätte-rolig att prata med Matilda weasley-Bra på alla vis Erica Potter-Världens bästa syster forever ♥ Du är rolig att prata med xD Åå... TACCK ![]() ![]()
20 aug, 2012 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen