Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fröken Operfekt
Elev |
jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig älskar älskar dig.
Men jag hatar att du inte vågar. Snälla våga. för jag vågar verkligen inte. Men jag älskar dig.
6 mar, 2014 21:43 |
|
kitto
Elev |
7 mar, 2014 16:13 |
|
Millson Lovegood
Elev |
ugh. snart kommer mamma och pappa med presenter för att de känner sig skyldiga för att de alltid jobbar och för att de tror att jag kommer bli så jävla lycklig. jag vill inte ha presenter. jag vill bara ha en kram. och en familjekväll när alla är hemma. det var så länge sen.
7 mar, 2014 16:20 |
|
Borttagen
|
Åh, marsvin! så fina. Det ser ut som att du har gett dem glass på en bild. 7 mar, 2014 18:13 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, marsvin! så fina. Det ser ut som att du har gett dem glass på en bild. Haha ne, salladskål 8 mar, 2014 08:13 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag vill ha tillbaka min gamla mamma hon som inte får utbrott på mig nästan hela tiden och som har tid för mig. Och inte bara mina bonussyskon. Jag vill ha ett eget jävla rum. Jag sitter och gråter just nu och orkar ingenting. Jag vill vara hos farmor nu
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 8 mar, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2014 19:35 |
|
Chaemy
Elev |
8 mar, 2014 19:40 |
|
kitto
Elev |
Fixar och donar med lilla Stella ♥ ![]() 8 mar, 2014 19:46 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag är så trött och ledsen just nu. Det har varit en bra dag. Det har varit som att leva i en dröm. Jag önskar bara att jag kunde fortsätta leva i den drömmen för alltid!
![]()
8 mar, 2014 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen