Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
19 aug, 2012 23:49 |
|
Jac
Elev |
20 aug, 2012 01:51 |
|
EMELESEL
Elev |
Okej, nu kände jag mig bara så TVUNGEN att skriva detta innan jag typ svämmar över.
EMMA ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! ALLA SKICKAR NU EN STOR KRAM TILL LunaLovegood1! Sådeså. 20 aug, 2012 11:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
EMELESEL
Tack. Tacktacktacktacktack. Alltså, jag sitter här och gråter. Gråter av glädje. Vet du varför? Du. Du är orsaken till det. Orsaken till att jag över huvud taget... Existerar. Jag kan inte förklara det med bättre ord. Om alla vore som du så skulle världen vara komplett. Jag klarar mig inte utan dig, vet du det? Jag tänker på dig hela tiden, vet du det? Jag älskar dig, det vet du. Jag älskar dig ♥
20 aug, 2012 11:15 |
|
EMELESEL
Elev |
I can´t.....
I LOVE YOU. jaa...jag vet allvarligt talat inte vad jag ska säga. svart på vitt. I LOVE YOU. om du vänder på dina ord till dig själv så kanske du förstår en del av vad jag vill säga. I LOVE YOU VERY VERY VERY VERY MUCH. ♥♥ Spoiler: Tryck här för att visa! IGEN BARA I LOVE YOU. *LunaLovegood1* 20 aug, 2012 11:21 |
|
LunaLovegood1
Elev |
DAMPJAGKANINTEHELLERRÖSTAPÅFLERINLÄGGIDAGJAGVETATTDETTAÄRETTLITETUTBROTTMENORKABRYSIG
Miranda akaEMELESEL. DU. ÄR. VÄRD. ALLT. LÖÖV YOO ♥
20 aug, 2012 11:25 |
|
EMELESEL
Elev |
20 aug, 2012 11:26 |
|
J-star Black
Elev |
Jag skulle vilja ge dig, Nymfadora Tonks en komplimang! För du är så snäll, schysst, omtänksam, trevlig, rolig, påhittig... Det finns inte ett tillräckligt bra ord för att beskriva hur fin du är. Jag kan bara säga att du är BÄST♥
Jag blir alltid så himla glad av att snacka med dig, du är så underbar och shit, jag kan inte tänka mig mugglis utan dig. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
20 aug, 2012 14:49 |
|
Tuggrus
Elev |
20 aug, 2012 16:19 |
|
Ida S
Lärare |
avifors - YOOOOOU OHO! Kan inte säga annat än tack detsamma ♥ ♥
you're one marevelous human being, you really are. ME LOVE THESE PLANS!!! Och jaaa, en tygkasse? KRAAAAAM PÅ DIG och hoppas att vi ses på pottermässan, för jag hoppas att du ska dit osv. "we live together, and harry does all the cooking." 20 aug, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen