Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Ännu värre när de har en lång, jävla utläggning om hur HBTQ måste utrotas, att det är fel och varför det är fel och så vidare, så sitter man där och ser ut som en idiot för att de inte har någon aning om att man ingår i gruppen de hatat på. För att ge det lite extra krydda kommer ett "håller du inte med mig?". Precis...Det är vid sånna tillfällen man verkligen önskar att det vore lagligt att slå folk!! Sånt kan verkligen göra mig så sjukt irriterad -.- Jag blir bara så förvånad över den okunskap som finns om HBTQ. "Ah, du är gay. Våldta mig inte!" vad säger att du ens är min typ?!?!!!???!??111?1!!!?1!#??#"/ gah. Svara typ; "Aldrig att jag någonsin i hela mitt liv skulle vilja ha sex med dig", så får vi se om de tar illa upp Det blir alltid typ "bah, du är inte ens snygg!" eller "sluta smickra dig själv" :3 Blir de någonsin förnärmade då? 5 mar, 2014 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Ännu värre när de har en lång, jävla utläggning om hur HBTQ måste utrotas, att det är fel och varför det är fel och så vidare, så sitter man där och ser ut som en idiot för att de inte har någon aning om att man ingår i gruppen de hatat på. För att ge det lite extra krydda kommer ett "håller du inte med mig?". Precis...Det är vid sånna tillfällen man verkligen önskar att det vore lagligt att slå folk!! Sånt kan verkligen göra mig så sjukt irriterad -.- Jag blir bara så förvånad över den okunskap som finns om HBTQ. "Ah, du är gay. Våldta mig inte!" vad säger att du ens är min typ?!?!!!???!??111?1!!!?1!#??#"/ gah. Svara typ; "Aldrig att jag någonsin i hela mitt liv skulle vilja ha sex med dig", så får vi se om de tar illa upp Det blir alltid typ "bah, du är inte ens snygg!" eller "sluta smickra dig själv" :3 Blir de någonsin förnärmade då? Både och, vissa blir irriterade, andra reagerar inte ens. Men helt ärligt så förolämpar de en hel grupp, jag kontrar bara deras korkade uttalanden. x) 5 mar, 2014 20:29 |
|
Pixie
Elev |
5 mar, 2014 23:32 |
|
inovember
Elev |
5 mar, 2014 23:40 |
|
Borttagen
|
hessactually, alltså jag skulle inte ha något emot om de blev lite stötta!
"Vad är det för fel på mig nu då??!? Gud ja. Människor. 6 mar, 2014 01:07 |
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
ok detta kan verka som en petitess men straighta som bah:
"vem bryr sig om att en skådespelare/författare/osv är gay?" öhh jag bryr mig för att som ung homosexuell i dagens samhälle tycker jag att det är jätteviktigt att jag och andra unga homosexuella vet att vi kan lyckas och att människor vi beundrar har känt som vi och alltså åhh sluta förminska jesus christ 6 mar, 2014 11:00 |
|
Rowena
Elev |
JAG HAR SETT FROZEN!
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 6 mar, 2014 11:22 |
|
Borttagen
|
Jinx Haha, fin dubbelmoral där då... x)
Nä, människor är mest jobbiga. Hade uppskattat om.man kunde bo på havets botten, fiskar är ju trevliga. 6 mar, 2014 11:46 |
|
JosefinFini
Elev |
6 mar, 2014 17:00 |
|
Borttagen
|
Jag vet faktiskt inte varför, vad jag vet har jag ingen anledning att gråta... jag bara gör det. Det bara blir så och även känner jag mig alldeles normal när jag gör det, inget är fel.
Men jag vill bara veta varför jag gör det ibland... jag vet inte vad som är fel egentligen. 6 mar, 2014 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen