Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
19 aug, 2012 20:17 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Elley: Luna 1 Vad har hänt? Känns som det var år sen jag ugglade med dig! Saknar dig obeskrivligt mycket, min fina. Du kan få mig glad när ingen annan kan det och du finns alltid där när jag bara vill kasta all skit i mitt liv på någon. Du lyssnar, tröstar och hjälper en upp på benen igen. Jag vill och kommer alltid finnas här för dig, hjärtat. Du & Jag för alltid ♥ Jfiahfdahjfhajsdfasfsa. Jag skickar ett meddelande direkt! ♥
Tumblr.
19 aug, 2012 20:21 |
|
Mikaela120
Elev |
Noctum- Jag säger det här lite sent men tack
Jag återkommer till den här tråden lite senare tror jag 19 aug, 2012 21:11 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Noctum- Jag säger det här lite sent men tack Jag återkommer till den här tråden lite senare tror jag aww tack ^///^ ♥
19 aug, 2012 21:12 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Mikaela120: Noctum- Jag säger det här lite sent men tack Jag återkommer till den här tråden lite senare tror jag aww tack ^///^ ♥ Varse eller vad man säger *--* <-- Hmm vad är det för smiley 19 aug, 2012 21:14 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Skrivet av Noctum: Skrivet av Mikaela120: Noctum- Jag säger det här lite sent men tack Jag återkommer till den här tråden lite senare tror jag aww tack ^///^ ♥ Varse eller vad man säger *--* <-- Hmm vad är det för smiley JAA MINIGRISEN *--*
19 aug, 2012 21:18 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Mikaela120: Skrivet av Noctum: Skrivet av Mikaela120: Noctum- Jag säger det här lite sent men tack Jag återkommer till den här tråden lite senare tror jag aww tack ^///^ ♥ Varse eller vad man säger *--* <-- Hmm vad är det för smiley JAA MINIGRISEN *--* ^ 19 aug, 2012 21:23 |
|
Dini99
Elev |
Jag vill ge en slags komplimang till mig själv och alla andra som ska börja skolan imorgon. Lycka till! ♥
*Sparkar er i baken* "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 aug, 2012 21:59 |
|
Ginny00
Elev |
Josefin_Weasley sistah
Ville bara säga att efter ditt meddelande ställde jag mig framför badrumsspegeln, borstade håret lite och log stort. ♥ Du är fantastisk som inte tröttnat på mig än, och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Hela. ♥ 19 aug, 2012 22:12 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Och du fyllde precis mina ögon med tårar. Du är fantastiskt och jag känner mig också mycket bättre med tanken på att min ord verkligen gör skillnad på dig. Josefin_Weasley sistah Ville bara säga att efter ditt meddelande ställde jag mig framför badrumsspegeln, borstade håret lite och log stort. ♥ Du är fantastisk som inte tröttnat på mig än, och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Hela. ♥ Om jag säger något till mina bröder lyssnar de typ aldrig, du är mycket mysigare och awesomeigare ♥ Love you more that life ♥
19 aug, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen