Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Li: Haha känner mig utanför av denna tråden, jag är typ en gammal tant som blir jättetrött på kvällarna Haha XD Hemligheten är att sova till 14 Det är så sant! XD Idag väckte mamma mig vid 12 så jag kommer nog däcka vid 3 Stackare. Ska lägga mig tio idag och typ läsa till 12... Vänta. Justdet, jag har ingen bok att läsa! D: Får läsa om en harry potter bok då. :3 11 sep, 2011 20:36 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Li: Haha känner mig utanför av denna tråden, jag är typ en gammal tant som blir jättetrött på kvällarna Haha XD Hemligheten är att sova till 14 Det är så sant! XD Idag väckte mamma mig vid 12 så jag kommer nog däcka vid 3 Näe, stackarn </3 Jag kommer inte kunna va i skolan imorgon så jag ska nog va uppe hela natten! 11 sep, 2011 20:36 |
|
Li
Biträdande rektor |
Men sömnen man får innan midnatt är den viktigaste :c dessutom vaknar jag alltid runt 8 oavsett när jag somnar så att komma i säng sent blir jobbigt XD
without something there is no nothing 11 sep, 2011 20:36 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Li: Men sömnen man får innan midnatt är den viktigaste :c dessutom vaknar jag alltid runt 8 oavsett när jag somnar så att komma i säng sent blir jobbigt XD Det är så kobbigt när jag inte vet vad jag kan säga för att hjälpa en person 11 sep, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Wait, wut? o_o 11 sep, 2011 20:38 |
|
Enchanted
Elev |
^
Jag råkade skicka för tidigt hehe o.O leumas vän kossanberta Tack för erat stöd ♥ XD haha Men jag får väl lära mig att dricka kaffe så jag blir pigg 11 sep, 2011 20:39 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Enchanted: ^ Jag råkade skicka för tidigt hehe o.O leumas vän kossanberta Tack för erat stöd ♥ XD haha Men jag får väl lära mig att dricka kaffe så jag blir pigg Nej, kör på cola istället mycket godare! Men kör absolut inte på Pepsi! Det smakar hemskt! 11 sep, 2011 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: ^ Jag råkade skicka för tidigt hehe o.O leumas vän kossanberta Tack för erat stöd ♥ XD haha Men jag får väl lära mig att dricka kaffe så jag blir pigg Nejnej, gör som jag. Hinka i dig iste. Då blir man hyper. 11 sep, 2011 20:43 |
|
Enchanted
Elev |
^
^ Då måste jag göra cola(Vi har soda strem, det är inget mysko påhittat recept Kossanberta Då måste jag göra det 11 sep, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: dessutom vaknar jag alltid runt 8 oavsett när jag somnar så att komma i säng sent blir jobbigt XD Samma här! Vaknar alltid vid 8, förutom på vardagar då jag vaknar halv 7 - 7 ;P 11 sep, 2011 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen