@ KLASSRUMMET
Forum > Off Topic > KLASSRUMMET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Låtsas att du ska ha ögonskugga på dina ögon. Du har lagt en mörk färg i globlinjen som du vill tona ut. Om man ska tona ut en färg, ska du ha en fluffig eller tät borste? 2p
=) - just like themarauder 4 apr, 2017 16:42 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Detta inlägg gav 2 poäng till Slytherin!
4 apr, 2017 16:42 |
|
Borttagen
|
Fluffig
Kan inget om smink xD 4 apr, 2017 16:42
Detta inlägg ändrades senast 2017-04- 4 kl. 16:42
|
|
PotterHead4evr
Elev |
4 apr, 2017 16:42 |
|
Arivle
Elev |
4 apr, 2017 16:43
Detta inlägg ändrades senast 2017-04- 4 kl. 16:44
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Jäklar vad det måste svida med ögonskugga i ögonen... x) Hahah 4 apr, 2017 16:43 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Arivle: Jäklar vad det måste svida med ögonskugga i ögonen... x) Men det var ju i globlinjen
4 apr, 2017 16:44 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Arivle: Jäklar vad det måste svida med ögonskugga i ögonen... x) Pratar vi smink? Helt ärligt blev denna tråden plötsligt grekiska för mig xD
4 apr, 2017 16:44 |
|
Hermionez-04
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Arivle: Jäklar vad det måste svida med ögonskugga i ögonen... x) Pratar vi smink? Helt ärligt blev denna tråden plötsligt grekiska för mig xD Same I'm writing this ironically. 4 apr, 2017 16:45 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Arivle: Jäklar vad det måste svida med ögonskugga i ögonen... x) Men det var ju i globlinjen "På dina ögon"...
4 apr, 2017 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen