Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: AJM BACK! TAGGIIIIS Jag tar K! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 aug, 2015 21:59 |
|
Choixpeau
Elev |
Mamma säger att jag måste sova ..
aaaaaa 4 aug, 2015 22:00 |
|
Borttagen
|
Okej.
4 aug, 2015 22:01 |
|
1233679
Elev |
NEEEEJ DET ÄR SOMMARLOV!!!! Säg till henne att vi behöver dig!!!! Det blir inte lika kul annars!
4 aug, 2015 22:01 |
|
Borttagen
|
Uggla den första på din vänlista och säg: "Jag älskar dig" 4 aug, 2015 22:02 |
|
Choixpeau
Elev |
Naaw! Grejen är det att jag typ halvt dygnat nästan varenda dag ..
aaaaaa 4 aug, 2015 22:02 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Naaw! Grejen är det att jag typ halvt dygnat nästan varenda dag .. Oj, okej. Sömn är ju viktigt..... Fast vi är lite viktigare XD nejmen sov Går en kvällspromenad nu, för sånt gör jag 10 på kvällen.... Men kommer tillbaka snart!
4 aug, 2015 22:04
Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 4 kl. 22:07
|
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av 1233679: Lite till kan jag nog. Skrivet av Choixpeau: Naaw! Grejen är det att jag typ halvt dygnat nästan varenda dag .. Oj, okej. Sömn är ju viktigt..... Fast vi är lite viktigare XD nejmen sov aaaaaa 4 aug, 2015 22:06 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Uggla den första på din vänlista och säg: "Jag älskar dig" I'm back!!!! Trevligt! Då kommer jag snart få en uggla!x)
4 aug, 2015 22:08 |
|
Borttagen
|
Ja e back!!
4 aug, 2015 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen