Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Tess får korten och vänder sig genast mot Brian.
- Sanning/ Konsekvens sötnos? Spinner hon.
14 dec, 2013 00:39
|
|
Borttagen
|
"Åhh, konsekvens", jag ler stort mot Tess.
14 dec, 2013 00:43
|
|
Borttagen
|
Tess flinar elakt. Jag ler roat mot henne.
- Brian, kyss Adrian!! Säger Tess. Jag skrattar,
- Åh, det HÄR gillar jag!! Säger jag.
14 dec, 2013 00:45
|
|
Borttagen
|
"Inge problem, Ad kom hit min go-bit!", jag böjer mig frame till honor oct kisser.Sen drar jag en grimars.
"Tvätta munnen pojk!", Adria skrattar
14 dec, 2013 00:49
|
|
Borttagen
|
Jag ler stort. Terence visslar. Sedan blir det min tur att ta korten.
- Terence!! Fnissar jag,
- Sanning eller konsekvens?
Terence låtsas fundera ett tag och säger sedan:
- Konka var det här!
Jag ler och låtsas fundera jag med.
- Kyss Tessan!! Ler jag.
- Jag hatar dig Pling!! Kvider Tess och rodnar. Terence kryper fram till Tess och kysser henne. Hon lägger armarna bakom hans nacke. Jag flinar nöjt.
- Pax för att vara blomflicka på erat bröllop!! Säger jag högt. Både Tess och Terence hostar till, mitt i kyssen. Jag skrattar högt.
14 dec, 2013 00:53
|
|
Borttagen
|
"Pax för att ordna svensexan!", Adrian och Ted frustar av skratt med mig.
"Pling, din tur"
14 dec, 2013 01:00
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar och ger korten till Ted. Jag blåser bort lite hår som trillat ner för ögonen. De faller tillbaka. Jag blåser igen. Och igen. Och igen. När Tess skrattandes försöker hjälpa mig spottar jag på henne och fortsätter sedan koncentrerat blåsa bort mitt hår.
(Meningslöst inlägg -.--
14 dec, 2013 01:06
|
|
Borttagen
|
(… otrevlig…)
Ted tar korten och väljer Tessie. Det slutar med att hon erkänner att hon sovit med en kille i Slytherin… Jag blir helt paff.
14 dec, 2013 01:09
|
|
Borttagen
|
((8 Voldemärta har förgiftat mig, let's blame everything on Andrew  )
Jag ler åt Brian,
- Visste du inte? Frågar jag roat.
14 dec, 2013 01:14
|
|
Borttagen
|
"Jag tänkte bara på…", sen blev jag helt tyst. Jag borde inte böjat på den meningen. Alls.
"Vams tur nu?"
14 dec, 2013 01:18
|
Du får inte svara på den här tråden.