Lycklig-tråden
Forum > Off Topic > Lycklig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Enchanted - Åh vad skönt för dig, är glad för din skull!
superman - Skitsnygg halsduk! Har länge funderat på att köpa en sån (fast Slytherinfärgerna), men måste i så fall beställa den över internet. Så jag undrar, hur är materialet? "we live together, and harry does all the cooking." 21 sep, 2011 09:42 |
|
Smile
Elev |
vart köper man halsdukar och andra harry potter saker??
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
21 sep, 2011 10:06 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jahadu! ^ Jag har en sådan (som du postade) och jag älskar den. Anledningen till att halsdukarna ser olika ut är för att i de första filmerna använde personerna i Gryffindor en sådan halsduk som du lade upp en bild på, och i de senare filmerna använde de en sådan som superman har köpt (skitsnyggt, klär dig perfekt förresten!) 21 sep, 2011 10:09 |
|
Maharajah
Elev |
Lycka är när snyggaste killen hejar på en i matsalen. Visste inte ens att han visste vem jag var
21 sep, 2011 12:54 |
|
Smile
Elev |
Skrivet av Maharajah: Lycka är när snyggaste killen hejar på en i matsalen. Visste inte ens att han visste vem jag var De e najs
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
21 sep, 2011 12:54 |
|
Maharajah
Elev |
Eller han vet nog vem jag är för vi har gemensamma kompisar och så, men det var ändå nice, han har aldrig gjort det förut
Okej det låter kanske lite fjantigt, men helt seriöst, man blir ju helt varm i hjärtat! ♥ 21 sep, 2011 13:16 |
|
whirlwinds
Elev |
21 sep, 2011 15:19 |
|
Borttagen
|
21 sep, 2011 22:02 |
|
ginny_ginny
Elev |
21 sep, 2011 22:06 |
|
Knizzlare
Elev |
Kliade på ett myggbett och då började det blöda, självklart hade jag vita leggings på mig då också, men, då kom jag på: kallt vatten + salt, på en blodfläck = borta! & blodfläck borta = denise är en lycklig cheey
![]()
21 sep, 2011 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen