Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
(Okej xD)
D'Tan ser oroligt på skärmen och sen på kaptenen. "Våra vapen är utslagna." säger han "O-och våra motorer!" säger en röst. Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 21:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Kapten svär tyst, "Finns det något ställe att landa, eller stanna vid. Vi måste se över." sa han bekymmersamt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 22:04 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det finns en M-klass planet inte så lång här ifrån." säger han och nickar mot en ganska liten planet. "Ska vi försöka lända där kapten? vi är ytterst försvarslösa." säger D'Tan
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 22:08 |
|
Vildvittra
Elev |
Kapten nickar, ger order och ställer sig vid sin kaptensplats.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 22:18 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Dom lyckas ta sig närmare planeten och tar sig ner för att landa hela skeppet.
"Kapten, kommer vi inte vara sårbara här med, det finns inga livsformer här." säger han Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 22:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Kapten nickar, "Jo, men vi måste se över skeppet, och här kan vi det." sa han och nickade lätt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 22:50 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ser till att allt är klart när dom landar. "Vad är vårt nästa steg?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 22:56 |
|
Vildvittra
Elev |
"Reparatörer och kunnigt folk kollar över allt, ni? Ja, se över planeten, se om vi kan sända signaler till något skepp." kapten ser frågande på dem alla, han behövde hjälp.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 23:00 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja sir." D'Tan börjar att göra säkerhetssökningar.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 23:02 |
|
Vildvittra
Elev |
"Inget levande på planeten, livsformer." säger Kestra och de andra avlade rapporter.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 23:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen