Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens citat av kompisar/bekanta

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

1 2 3 ... 130 131 132 ... 328 329 330
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag: Vad betyder mist?
Lärare: I vilket sammanhang?
Jag: Typ med båtar.
Lärare: Menar du mast?
Jag: Nej, mist.
Lärare: Säg hela meningen.
Jag: "The mist had lifted to the level of the deck."
Lärare: Jaså är det på ENGELSKA??

*facepalm*

---

N: Hon kommer bli helt jävla lurad.
Jag: Kommer hon?
N: Nej.

23 mar, 2015 20:32

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Syster: Kommer du ihåg att jag är skyldig dig pengar?
Jag: För vadå?
Syster: Men kommer du ihåg att jag är skyldig dig pengar?
Jag: Nej...
Syster: Ok.
Jag: För vadå? Hur mycket?
Syster: Nä, då kanske jag inte är skyldig dig något, vem vet.


Crap..

25 mar, 2015 22:33

Kola
Elev

Avatar


Erik och Mok håller på med ett korsord:
"Jag hittade 51", Erik
"Det finns ingen 51", Mok

NAILED IT

that's all I got to say

26 mar, 2015 09:31

illusionofcool
Elev

Avatar


Okej, det här var någon dag sen *igår* och så var det jag som sa det... Men det lät rätt kul...

Spoiler:
Tryck här för att visa!Oj, jag sitter i massa champagne!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

26 mar, 2015 21:57

AuroraAlexius
Elev

Avatar


På körrepet idag

Dirigenten: "Okej, vi börjar på I can't controll..."
En i kören: "Andra gången eller?" (I can't controll kommer två gånger)
Dirigenten: "Ja, precis. Ten points to Gryffindor"

Vet inte ens vart han fick det ifrån, men mitt potterhead-hjärta dog lite xD Så fantastiskt spontankommentar!

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

26 mar, 2015 22:11

Borttagen

Avatar


"Har Zayn slutat i One Direction? That's in-zayn!" - Simon

..... hahahahah

27 mar, 2015 16:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
"Har Zayn slutat i One Direction? That's in-zayn!" - Simon

..... hahahahah


Hahaha xD

27 mar, 2015 16:36

Corazon
Elev

Avatar


"Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på fredagar"


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

27 mar, 2015 17:14

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Corazon:
"Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på fredagar"


Problemet är bara, att då skulle man säga "Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på torsdagar"...

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

27 mar, 2015 21:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Corazon:
"Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på fredagar"


Problemet är bara, att då skulle man säga "Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på torsdagar"...


Jag gick ett gymnasium (eller började ett i alla fall), som hade ledigt varje onsdag. Det var sjukt awesome att bara få en liten lucka sådär mitt i veckan, som en minihelg. :p



27 mar, 2015 23:30

1 2 3 ... 130 131 132 ... 328 329 330

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

Du får inte svara på den här tråden.