Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag: Vad betyder mist?
Lärare: I vilket sammanhang? Jag: Typ med båtar. Lärare: Menar du mast? Jag: Nej, mist. Lärare: Säg hela meningen. Jag: "The mist had lifted to the level of the deck." Lärare: Jaså är det på ENGELSKA?? *facepalm* --- N: Hon kommer bli helt jävla lurad. Jag: Kommer hon? N: Nej. 23 mar, 2015 20:32 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Syster: Kommer du ihåg att jag är skyldig dig pengar?
Jag: För vadå? Syster: Men kommer du ihåg att jag är skyldig dig pengar? Jag: Nej... Syster: Ok. Jag: För vadå? Hur mycket? Syster: Nä, då kanske jag inte är skyldig dig något, vem vet. Crap.. 25 mar, 2015 22:33 |
|
Kola
Elev |
Erik och Mok håller på med ett korsord:
"Jag hittade 51", Erik "Det finns ingen 51", Mok NAILED IT that's all I got to say 26 mar, 2015 09:31 |
|
illusionofcool
Elev |
Okej, det här var någon dag sen *igår* och så var det jag som sa det... Men det lät rätt kul...
Spoiler: Tryck här för att visa! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 26 mar, 2015 21:57 |
|
AuroraAlexius
Elev |
På körrepet idag
Dirigenten: "Okej, vi börjar på I can't controll..." En i kören: "Andra gången eller?" (I can't controll kommer två gånger) Dirigenten: "Ja, precis. Ten points to Gryffindor" Vet inte ens vart han fick det ifrån, men mitt potterhead-hjärta dog lite xD Så fantastiskt spontankommentar! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 26 mar, 2015 22:11 |
|
Borttagen
|
"Har Zayn slutat i One Direction? That's in-zayn!" - Simon
..... hahahahah 27 mar, 2015 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Har Zayn slutat i One Direction? That's in-zayn!" - Simon ..... hahahahah Hahaha xD 27 mar, 2015 16:36 |
|
Corazon
Elev |
27 mar, 2015 17:14 |
|
illusionofcool
Elev |
Problemet är bara, att då skulle man säga "Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på torsdagar"... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 27 mar, 2015 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Problemet är bara, att då skulle man säga "Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på torsdagar"... Jag gick ett gymnasium (eller började ett i alla fall), som hade ledigt varje onsdag. Det var sjukt awesome att bara få en liten lucka sådär mitt i veckan, som en minihelg. :p 27 mar, 2015 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen