GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D:
12 aug, 2012 16:06 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag antar att du menar sanna1234567? För mitt taggar ni ju.
Du har rätt det går inte. Skumt. I would have died! I would have died rather than betray my friends 12 aug, 2012 16:07 |
|
Miss_Green
Elev |
12 aug, 2012 16:08 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Hon heter inte sanna1234567 hon heter sanna1324567 ) tror jag.. Du kunde ju tagga henne, så jag antar att du har rätt. Sorrysanna1324567. Det var så många siffror att man blir förvirrad. I would have died! I would have died rather than betray my friends 12 aug, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D: Menar du mig? Jag har sett ganska många gånger att mitt namn inte blir en länk. 12 aug, 2012 16:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-12 kl. 16:13
|
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D: Menar du mig? Jag har sett ganska många gånger att mitt namn inte blir en länk. Jag tror att det kan bero på smilyn du har i ditt användarnamn. Jag vet andra som nämligen inte går att tagga pga. det '-' ![]()
12 aug, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D: Menar du mig? Jag har sett ganska många gånger att mitt namn inte blir en länk. det är för att : D Är en smiley också (ta bort mellanrumet då blir det 12 aug, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tror det är för att man visar smilisar Skrivet av Borttagen: Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D: Menar du mig? Jag har sett ganska många gånger att mitt namn inte blir en länk. 12 aug, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D: Menar du mig? Jag har sett ganska många gånger att mitt namn inte blir en länk. Jag tror att det kan bero på smilyn du har i ditt användarnamn. Jag vet andra som nämligen inte går att tagga pga. det '-' Japp, jag tror också att det är smileyn. 12 aug, 2012 16:13 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D: Menar du mig? Jag har sett ganska många gånger att mitt namn inte blir en länk. Jag tror att det kan bero på smilyn du har i ditt användarnamn. Jag vet andra som nämligen inte går att tagga pga. det '-' Japp, jag tror också att det är smileyn. Ja. Vänta jag ska bara prova.... Hufflepuff ![]()
12 aug, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen