Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 130 131 132 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


hejdå

24 aug, 2012 16:12

Borttagen

Avatar


hejdå

24 aug, 2012 16:13

Regulus
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Regulus:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Regulus:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Regulus:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Regulus:
Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av Regulus:
Filmen var världens största besvikelse. Verkligen. Boken är typ 1000 gånger bättre
Håller med ... Jag såg filmen innan jag läste böckerna, men jag såg om den för någon vecka sedan... Snacka om att bli förbannad på regissören.

VARIFRÅN KOM PÄRL-SÖKANDET?! OCH VAR VAR KRONOS?!!!!!!!!!!!! ARRGGHHHHHHHHH!!!!!!
Och de kan ju inte göra en uppföljare heller eller? :3 Det kommer ju att förstöra allt. Han är 17 i filmen. Det går ju liksom inte, med det som händer när han fyller 16

Och skådisen är 22 Han som spelar Percy är 22, hon som spelar Annabeth 26 och han som spelar Grover är 28! :O
Jag vet. Jag tror verkligen inte att Logan skulle komma tillbaka och börja spela Percy efter flera år.

Är det bara jag som hatar (ursäktar ordvalet, men hon ser inte ut som Annabeth... Allltså jag har inget emot skådisen eller så, men hon är helt fel i filmen.) Annabeth i filmen?

Jag tycker Annabeth ska vara brunett xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ll3zt4YZ9k1qdlwx1o1_500.gif

Haha xD Oh, jag önskar att jag också kunde fixa såna där bilder
Men liksom, jag såg filmen först och då var hon brunett och hennes karaktär passade som brunett tyckte jag så blev lite besviken att hon egentligen skulle vara blond xD

blond, blond, blond BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOND!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m8sp2kChdl1rq51lyo4_250.png

Haha Men det är nog bara för att jag föreställer mig Athena brunett och tycker Annabeth bör vara det också, enligt min hjärna Och jag såg ju filmen först xD Men...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ft1.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSWCfT378e83vzKrZdAXKU_Hoebsmg-o-uQnYIXmkhzZFq5SRwAKw



vi är always friends
men... hennes pappa kan ju vara blond också :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Faa457ae9771ac36bd9583ff3502bfbf7%2Ftumblr_mglj99ho9k1qlhhx4o1_r1_500.gif

24 aug, 2012 16:45

Majis
Elev

Avatar


Hejsan! Jag får ju som sagt underhålla er alla nu när vår ledare är borta och då tänkte jag väl starta nån slags diskution!

Är det nån mer än jag som har tänkt på att ofta när det är nån slags fantasyvarelse eller nåt sånt, ni vet, korsning med djur och så! Ja, då är det ofta en häst som är den ena hälften... Har ni tänkt på det? Det är ofta nånting med häst när det antingen är en korsning av några djur eller så i böcker osv eller nåt med häst när det är ett mystiskt djur som inte är en korsning (som enhörning exempel!) av nåt
Så ja... Jag tänkte då att vi kunde babba om detta och ge exempel på såna korsningar för liksom det finns ju jättemånga! Kentaur, hippogriff, enhörning, pegaus, nån varelse jag precis läste om som var korsning med häst och tupp osv... Liksom många! Många såna dyker också upp i PJ
Men tycker ni att vi kan babbla om det? xD Så när vår ledare kommer tillbaka har vi skrivit många sidor!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 17:34

Borttagen

Avatar


Jag läste just om dem här vampyr cheerleederna (stavning) och den ena hade väl ett typ jättehårigt ben.
Det var väl inte en häst men jag kom att tänka på det...

25 aug, 2012 17:43

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag läste just om dem här vampyr cheerleederna (stavning) och den ena hade väl ett typ jättehårigt ben.
Det var väl inte en häst men jag kom att tänka på det...

Ja... Men du kanske ska sätta såna grejer i spoilers, då du nämner saker från böckerna Men japp! Hajar hur du menar!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 17:52

Borttagen

Avatar


oj! sorry it's not happining again
Japp

25 aug, 2012 18:01

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
oj! sorry it's not happining again
Japp

Det gör inget, men bra att du vet

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 18:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
oj! sorry it's not happining again
Japp

Det gör inget, men bra att du vet


Japp

25 aug, 2012 18:04

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
oj! sorry it's not happining again
Japp

Det gör inget, men bra att du vet


Japp

Men vet du varför det kommer sig att det är så ofta hästar som har någonting med fantasy-varelser att göra när varelsen är nåt djuraktigt? xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 18:06

1 2 3 ... 130 131 132 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.