Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥ Aw♥♥ Du är ju världens sötis!! ♥ Du är sötisen!!!!!! ♥♥ Nej, du!!♥♥♥ Nej du!! ♥♥♥ Du är sötisen!! Punkt. Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥ Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut. e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥ Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U Nå nu slutar vi spamma ner hela tården e-e inte sluta spamma för det är inte spamm att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!! 14 jul, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥ Aw♥♥ Du är ju världens sötis!! ♥ Du är sötisen!!!!!! ♥♥ Nej, du!!♥♥♥ Nej du!! ♥♥♥ Du är sötisen!! Punkt. Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥ Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut. e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥ Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U Nå nu slutar vi spamma ner hela tården e-e inte sluta spamma för det är inte spamm att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!! Sluta!! Du är för gullig!!!!!!!!!!!!!!!!♥ 14 jul, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥ Aw♥♥ Du är ju världens sötis!! ♥ Du är sötisen!!!!!! ♥♥ Nej, du!!♥♥♥ Nej du!! ♥♥♥ Du är sötisen!! Punkt. Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥ Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut. e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥ Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U Nå nu slutar vi spamma ner hela tården e-e inte sluta spamma för det är inte spamm att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!! Sluta!! Du är för gullig!!!!!!!!!!!!!!!!♥ e-e du vet mycket väl att jag inte kan sluta sötispösis dig!!!!! 14 jul, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥ Aw♥♥ Du är ju världens sötis!! ♥ Du är sötisen!!!!!! ♥♥ Nej, du!!♥♥♥ Nej du!! ♥♥♥ Du är sötisen!! Punkt. Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥ Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut. e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥ Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U Nå nu slutar vi spamma ner hela tården e-e inte sluta spamma för det är inte spamm att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!! Sluta!! Du är för gullig!!!!!!!!!!!!!!!!♥ e-e du vet mycket väl att jag inte kan sluta sötispösis dig!!!!! Gosh!! Du är den sötaste sötisen i världens söt-historia!! 14 jul, 2012 20:04 |
|
TheWitch
Elev |
Oh my Rowling, vad glad jag blir! ♥ *Kramar tillbaka* Då har jag också en JÄTTEKRAM att utdela och den går - inte så oväntat - till ol!v!a för att hon verkar awesome och har en rolig profil! ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 14 jul, 2012 20:30 |
|
ol!v!a
Elev |
Skrivet av TheWitch: Oh my Rowling, vad glad jag blir! ♥ *Kramar tillbaka* Då har jag också en JÄTTEKRAM att utdela och den går - inte så oväntat - till ol!v!a för att hon verkar awesome och har en rolig profil! TACK TACK TACK TACK!!! ♥ 14 jul, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att ol!v!a ska få en kramis för hon verkar så trevlig!!♥
14 jul, 2012 21:33 |
|
ol!v!a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att ol!v!a ska få en kramis för hon verkar så trevlig!!♥ *kramar tilbaka* DU verkar också trevlig! ♥ 14 jul, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥ Aw♥♥ Du är ju världens sötis!! ♥ Du är sötisen!!!!!! ♥♥ Nej, du!!♥♥♥ Nej du!! ♥♥♥ Du är sötisen!! Punkt. Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥ Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut. e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥ Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U Nå nu slutar vi spamma ner hela tården e-e inte sluta spamma för det är inte Spamma att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!! Sluta!! Du är för gullig!!!!!!!!!!!!!!!!♥ e-e du vet mycket väl att jag inte kan sluta sötispösis dig!!!!! Goch!! Du är den sötaste sötisen i världens söt-historia!! Duu! Det finns ingen eller inget som är sötare än världens sötaste luna99!!!!!! ♥♥ 15 jul, 2012 11:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen