Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens kramar går till...

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

1 2 3 ... 130 131 132 ... 1158 1159 1160
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥

Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut.

e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥

Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U
Nå nu slutar vi spamma ner hela tården

e-e inte sluta spamma för det är inte spamm att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!!

14 jul, 2012 20:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥

Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut.

e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥

Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U
Nå nu slutar vi spamma ner hela tården

e-e inte sluta spamma för det är inte spamm att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!!

Sluta!! Du är för gullig!!!!!!!!!!!!!!!!♥

14 jul, 2012 20:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥

Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut.

e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥

Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U
Nå nu slutar vi spamma ner hela tården

e-e inte sluta spamma för det är inte spamm att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!!

Sluta!! Du är för gullig!!!!!!!!!!!!!!!!♥

e-e du vet mycket väl att jag inte kan sluta sötispösis dig!!!!!

14 jul, 2012 20:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥

Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut.

e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥

Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U
Nå nu slutar vi spamma ner hela tården

e-e inte sluta spamma för det är inte spamm att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!!

Sluta!! Du är för gullig!!!!!!!!!!!!!!!!♥

e-e du vet mycket väl att jag inte kan sluta sötispösis dig!!!!!

Gosh!! Du är den sötaste sötisen i världens söt-historia!!

14 jul, 2012 20:04

TheWitch
Elev

Avatar

+1


Skrivet av ol!v!a:
Jag vill krama TheWitch för att hon verkar avesome!

Oh my Rowling, vad glad jag blir! ♥
*Kramar tillbaka*

Då har jag också en JÄTTEKRAM att utdela och den går - inte så oväntat - till ol!v!a för att hon verkar awesome och har en rolig profil!

~This post was sent to Mugglis by an owl~

14 jul, 2012 20:30

ol!v!a
Elev

Avatar


Skrivet av TheWitch:
Skrivet av ol!v!a:
Jag vill krama TheWitch för att hon verkar avesome!

Oh my Rowling, vad glad jag blir! ♥
*Kramar tillbaka*

Då har jag också en JÄTTEKRAM att utdela och den går - inte så oväntat - till ol!v!a för att hon verkar awesome och har en rolig profil!


TACK TACK TACK TACK!!! ♥

14 jul, 2012 20:46

Borttagen

Avatar

+1


Jag tycker att ol!v!a ska få en kramis för hon verkar så trevlig!!♥

14 jul, 2012 21:33

ol!v!a
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tycker att ol!v!a ska få en kramis för hon verkar så trevlig!!♥

*kramar tilbaka*

DU verkar också trevlig! ♥

14 jul, 2012 21:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av ol!v!a:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker att ol!v!a ska få en kramis för hon verkar så trevlig!!♥

*kramar tilbaka*

DU verkar också trevlig! ♥

Tack du♥

14 jul, 2012 21:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är
söötisen!!!!!!!! ♥♥♥

Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut.

e-e! INTE punkt, du rä den
finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥

Lyssna nu, det är du so är sötisen här!!
Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U
Nå nu slutar vi spamma ner hela tården

e-e inte sluta spamma för det är inte
Spamma att gullunga världens sötaste gulunge!!!!! Så där är det punkt min lila sötispötis!!!!

Sluta!! Du är för gullig!!!!!!!!!!!!!!!!♥

e-e du vet mycket väl att jag inte kan sluta sötispösis dig!!!!!

Goch!! Du är den sötaste sötisen i världens söt-historia!!


Duu! Det finns ingen eller inget som är
sötare än världens
sötaste luna99!!!!!! ♥♥

15 jul, 2012 11:13

1 2 3 ... 130 131 132 ... 1158 1159 1160

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

Du får inte svara på den här tråden.