Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron tänker tillbaka

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

1 2 3 ... 130 131 132 ... 139 140 141
Användare Inlägg
Ronald Weasley
Elev

Avatar


mer! Jättebra!

8 aug, 2011 22:29

Borttagen

Avatar


Nej vad spännande!! Mer

9 aug, 2011 11:35

Bombarda
Elev

Avatar


spännande !

Kärlek till alla!

9 aug, 2011 11:45

Savi
Elev

Avatar


Superbra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

9 aug, 2011 14:59

nilla10
Elev

Avatar


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

hej hej! :)

9 aug, 2011 15:13

Ron
Elev

Avatar


Tack hörrni! Förlåt om kapitlet inte var så långt eller speciellt men det var väl bättre än ingenting antar jag..

Ska försöka skriva till helgen, måste verkligen sätta mig ner och vara fokuserad annars blir det små slarv kapitel.. Jobbar och försöker hinna njuta av det sista vi har kvar av sommarlovet så det är därför jag inte hinner skriva mycket på veckorna..

Hoppas verkligen ni förstår och stannar för det kommer mer, det lovar jag! Hemskt kul att ni gillar det, känner bara mycket press och vill få till slutet bra så snälla förstå att ett bra slut behöver tid..

Så ska jag se till att ni får några riktigt spännande kapitel framöver.. Kram på er! ♥

We're all wizards, even Ron.

10 aug, 2011 21:34

Ginny02
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Tack hörrni! Förlåt om kapitlet inte var så långt eller speciellt men det var väl bättre än ingenting antar jag..

Ska försöka skriva till helgen, måste verkligen sätta mig ner och vara fokuserad annars blir det små slarv kapitel.. Jobbar och försöker hinna njuta av det sista vi har kvar av sommarlovet så det är därför jag inte hinner skriva mycket på veckorna..

Hoppas verkligen ni förstår och stannar för det kommer mer, det lovar jag! Hemskt kul att ni gillar det, känner bara mycket press och vill få till slutet bra så snälla förstå att ett bra slut behöver tid..

Så ska jag se till att ni får några riktigt spännande kapitel framöver.. Kram på er! ♥


yay

vi ska inte pressa dig

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

11 aug, 2011 08:16

Lootta
Elev

Avatar


Mer!

11 aug, 2011 10:24

twinz
Elev

Avatar


grymt bra

11 aug, 2011 11:48

Bling
Elev

Avatar


Har läst den har ff väääldigt länge. That's the magic. Jag grät nästan lika mycket som Ron, du är ofattbart... bra.
SKRIV! *Bevakar*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages4.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F19700000%2FThe-Battle-of-Hogwarts-harry-potter-vs-twilight-19725191-500-210.gif

11 aug, 2011 17:31

1 2 3 ... 130 131 132 ... 139 140 141

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

Du får inte svara på den här tråden.