Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
mer! Jättebra!
8 aug, 2011 22:29 |
|
Borttagen
|
Nej vad spännande!! Mer
9 aug, 2011 11:35 |
|
Bombarda
Elev |
spännande !
Kärlek till alla! 9 aug, 2011 11:45 |
|
Savi
Elev |
9 aug, 2011 14:59 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 9 aug, 2011 15:13 |
|
Ron
Elev |
Tack hörrni! Förlåt om kapitlet inte var så långt eller speciellt men det var väl bättre än ingenting antar jag..
Ska försöka skriva till helgen, måste verkligen sätta mig ner och vara fokuserad annars blir det små slarv kapitel.. Jobbar och försöker hinna njuta av det sista vi har kvar av sommarlovet så det är därför jag inte hinner skriva mycket på veckorna.. Hoppas verkligen ni förstår och stannar för det kommer mer, det lovar jag! Hemskt kul att ni gillar det, känner bara mycket press och vill få till slutet bra så snälla förstå att ett bra slut behöver tid.. Så ska jag se till att ni får några riktigt spännande kapitel framöver.. Kram på er! ♥ We're all wizards, even Ron. 10 aug, 2011 21:34 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av Ron: Tack hörrni! Förlåt om kapitlet inte var så långt eller speciellt men det var väl bättre än ingenting antar jag.. Ska försöka skriva till helgen, måste verkligen sätta mig ner och vara fokuserad annars blir det små slarv kapitel.. Jobbar och försöker hinna njuta av det sista vi har kvar av sommarlovet så det är därför jag inte hinner skriva mycket på veckorna.. Hoppas verkligen ni förstår och stannar för det kommer mer, det lovar jag! Hemskt kul att ni gillar det, känner bara mycket press och vill få till slutet bra så snälla förstå att ett bra slut behöver tid.. Så ska jag se till att ni får några riktigt spännande kapitel framöver.. Kram på er! ♥ yay vi ska inte pressa dig "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 11 aug, 2011 08:16 |
|
Lootta
Elev |
Mer!
11 aug, 2011 10:24 |
|
twinz
Elev |
grymt bra
11 aug, 2011 11:48 |
|
Bling
Elev |
Har läst den har ff väääldigt länge. That's the magic. Jag grät nästan lika mycket som Ron, du är ofattbart... bra.
SKRIV! *Bevakar*
11 aug, 2011 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen