Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
6 maj, 2013 16:45 |
|
LauraTree
Elev |
Du är sjukt snäll
6 maj, 2013 16:46 |
|
Borttagen
|
Okej. Om du inte vill...
Asså. Du kan inte hålla på såhär. Det kjhhlkrf Asså. Det kan inte vara såhär. Jag vill såklart vara din kompis. Bara för att jag var med dom två - som jag alltid brukar vara med, istället för dig. Och råkade gå iväg när ni kom närmare betyder det inte att vår vänskap är över! Jag blir så jäkla irriterad!! Skärp dig! Jag försöker prata med dig men då svarar du bara kort och avslutar samtalet!! Grrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan väll vara med mina andra kompisar utan att du ignorerar mig!!!!!!! Skitapa!!!! Jag blir så sur och ledsen!!! Och så på rasten idag! Du skulle veva det där hopprepet och så sa jag att jag kunde veva i ena änden där du hade knutit fast den i en stolpe. Men nej. "Nu gör jag såhär." Jag EXPLODERAR av ilska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SNÄLLA!!!! SKÄRP DIG!!!! SNÄLLA!!!!!!!! ÄMEN OM DU INTE VILL VARA MIN KOMPIS SÅ VISST. DET GÅR BRA FÖR MIG. MED DET ÄR KUL ATT VARA MED DIG FAKTISKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Punkt slut. Jag väntar på svar. Adjö! : P 6 maj, 2013 22:12 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 6 maj, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Jag saknar dig så mycket <//3 Buhuhu D: Vi får i alla fall träffas i Piteå... right?
7 maj, 2013 15:19 |
|
Minihäst
Elev |
Sluta se och le.
Jag vet ju att du inte gillar mig på samma sätt jag gillar dig. another day, another slay 7 maj, 2013 17:21 |
|
_Bella_<3
Elev |
8 maj, 2013 15:13 |
|
.Ginny.
Elev |
9 maj, 2013 11:43 |
|
dillen99
Elev |
dra åt helvette!
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 9 maj, 2013 12:40 |
|
Borttagen
|
1. Talk to me, you fool.
2. Kom hit. 3. Idiot. 10 maj, 2013 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen