Vilken färg har du på din tröja?
Forum > Quidditchplanen > Vilken färg har du på din tröja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
25 jul, 2012 16:07 |
|
melindaa
Elev |
25 jul, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Toppen är svart och (fake) One Piecen är ljusblå ^^
25 jul, 2012 17:02 |
|
Afturelding
Elev |
25 jul, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Lila med Bambi på... fett badass!!
25 jul, 2012 23:49 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
26 jul, 2012 09:29 |
|
Trinity
Elev |
Gul
Trinity 26 jul, 2012 09:31 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
26 jul, 2012 09:32 |
|
Fairydust
Elev |
Den är svart och med en grå dödskalle.
Storlek XL när man är en XS-S = lovely att mysa i. I don't wanna break these chains! 26 jul, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Blå.
27 jul, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen