Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 130 131 132 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^
^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort?

31 dec, 2011 11:54

Borttagen

Avatar


^ jo jo, men vilken är det ni menar nu då förresten? D:

31 dec, 2011 11:54

carro78
Elev

Avatar


Det hade inte jag gjort innan!! Och står det i boken?? InspiredPsycho

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

31 dec, 2011 11:55

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 11:57
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


^ jag vet faktiskt inte, tror inte det O.o

31 dec, 2011 11:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^
^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort?

Hon är med!

31 dec, 2011 11:56

DeathDownAlex
Elev

Avatar


^
^
nej det står inte i böckerna *expert här*

31 dec, 2011 11:57

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 11:57
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


hallåååå. vilken menar ni nu?

31 dec, 2011 11:57

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^
^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort?


Nej vi ska inte döda...

Och voldemort har inget med detta att göra! Detta är inte den The dark side...

31 dec, 2011 11:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
^
^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort?


Nej vi ska inte döda...

Och voldemort har inget med detta att göra! Detta är inte den The dark side...


Men vi måste väl ändå tänka som Voldemort? Är de inte med oss dödar vi dem. >8D

31 dec, 2011 11:59

Borttagen

Avatar


Minidjuret, det var precis det jag tänkte O.o

31 dec, 2011 12:00

1 2 3 ... 130 131 132 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.