The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort? 31 dec, 2011 11:54 |
|
Borttagen
|
^ jo jo, men vilken är det ni menar nu då förresten? D:
31 dec, 2011 11:54 |
|
carro78
Elev |
31 dec, 2011 11:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 11:57
|
|
Borttagen
|
^ jag vet faktiskt inte, tror inte det O.o
31 dec, 2011 11:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ ^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort? Hon är med! 31 dec, 2011 11:56 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^
^ nej det står inte i böckerna *expert här* 31 dec, 2011 11:57
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 11:57
|
|
Borttagen
|
hallåååå. vilken menar ni nu?
31 dec, 2011 11:57 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ ^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort? Nej vi ska inte döda... Och voldemort har inget med detta att göra! Detta är inte den The dark side... 31 dec, 2011 11:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: ^ ^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort? Nej vi ska inte döda... Och voldemort har inget med detta att göra! Detta är inte den The dark side... Men vi måste väl ändå tänka som Voldemort? Är de inte med oss dödar vi dem. >8D 31 dec, 2011 11:59 |
|
Borttagen
|
Minidjuret, det var precis det jag tänkte O.o
31 dec, 2011 12:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen