Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dracos Tvillingsyster Jag finns alltid här för dig bro - älskar dina sms ♥
DET ÄR EN ÄRA 19 aug, 2012 18:28 |
|
Majis
Elev |
Nämen tack .:Elise:.!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 aug, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Little J, du är världens bästa kompis. Önskar jag kunde träffa dig på riktigt. Men det kan jag ju inte.
Du är nog den bästa människan på hela världen, för du förlåter och skrattar och är HELT ENKELT bäst. LOVE U ♥ ♥ ♥ 19 aug, 2012 18:48 |
|
AlexZz
Elev |
19 aug, 2012 18:54 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Borttagen: Little J, du är världens bästa kompis. Önskar jag kunde träffa dig på riktigt. Men det kan jag ju inte. Du är nog den bästa människan på hela världen, för du förlåter och skrattar och är HELT ENKELT bäst. LOVE U ♥ ♥ ♥ I Love You Too, Soffan1! ♥♥♥ ![]()
19 aug, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Little J: Skrivet av Borttagen: Little J, du är världens bästa kompis. Önskar jag kunde träffa dig på riktigt. Men det kan jag ju inte. Du är nog den bästa människan på hela världen, för du förlåter och skrattar och är HELT ENKELT bäst. LOVE U ♥ ♥ ♥ I Love You Too, Soffan1! ♥♥♥ LOVE YOU VERY MUCH MORE ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 19 aug, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Noctum
ohheiförlåtförattjagärsåsenmenjagtyplanermugglisförett tag. lycka till att läsa det där du (sorry ._.).. thiihi, thaank yoou ^^ 19 aug, 2012 19:26 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Noctum ohheiförlåtförattjagärsåsenmenjagtyplanermugglisförett tag. lycka till att läsa det där du (sorry ._.).. thiihi, thaank yoou ^^ håhå jag lyckades läsa
19 aug, 2012 19:29 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
.:Elise:.: Å tack finis! ♥
19 aug, 2012 19:41 |
|
ronnyponny
Elev |
19 aug, 2012 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen