Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Kattuggla: *kram* jag vet inte om det finns mycket jag kan göra och jag vet att vi inte känner varandra speciellt väl, men jag vill att du ska veta att det bara är att skicka en uggla om du känner för det! jag hoppas att det inte är något allt för allvarligt som hänt och att det blir bra snart. *kram* ♥
![]()
2 mar, 2014 21:19 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag är så himla trött... Jag vet inte om jag kommer orka med veckan som kommer. Jag känner nästan för att bara gå i ide eller nåt...
![]()
2 mar, 2014 21:34 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Är stressad och så nu. Har två prov i ämnen som för mig känns svårt just nu och min mamma ska operera sig på tisdag. Längtar tills den här veckan är över.
2 mar, 2014 22:15 |
|
Ginny_Power
Elev |
3 mar, 2014 12:50 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Ginny_Power: Fan fan fan fan fan fan fan fan Nu ska kuratorn ringa till min mamma. nej snälla jag orkar inte Varför ska hon göra det? ![]()
3 mar, 2014 15:17 |
|
the marauder
Elev |
Allting är ganska usch just nu. Går inte till skolan, pratar inte, skriver inte på mina dumma böcker, kan inte ens spela sims för min dator är bleh.
Så därför sitter jag här och lyssnar på deppig musik och känner mig allmänt… usch. Det känns liksom inte ens som om jag är deppig, eller ledsen, eller något sånt. Jag känner mig bara typ… tom. urgh och sen har jag inte varit inne här på mugglis på forever, och det får mig att känna mig något skuldmedveten, för jag tycker det är smått läskigt att vara medlem på forum och internet-sidor i största allmänhet, och jag vet att om jag slutar skriva på en sida så kommer jag med största sannolikhet till slut inte ens våga logga in längre, och det händer jämt och jag vill inte. 3 mar, 2014 15:49 |
|
Ginny_Power
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Ginny_Power: Fan fan fan fan fan fan fan fan Nu ska kuratorn ringa till min mamma. nej snälla jag orkar inte Varför ska hon göra det? För att jag har missat tre "möten" (jag har varit sjuk) och då blev han tydligen orolig. Och så har det inte blivit bättre med någonting så han tyckte att vi skulle blanda in en förälder. Och nu vet mamma en massa och vi ska ha ett möte alla tre och jag orkar inte
3 mar, 2014 16:04 |
|
Jojo00
Elev |
Jag och min bästa vän började vara med en tjej i klassen i början av höstterminen. I början verkade hon vara trevlig och så, men nu tycker vi bara hon är klängig och tjatig. Vi vill egentligen inte vara med henne, men hon envisas med att alltid hänga med oss vart vi än går. Vilket är väldigt irriterande.
Vi vet inte vad vi ska göra, för att känns så himla taskigt att bara säga att vi inte vill vara med henne. Hon är aldrig med någon annan. Så om vi lämnar henne blir hon ju ensam. Help, please.. "If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 3 mar, 2014 21:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Alla diskriminerar mig...
Jag börjar tvivla på att ni på mugglis är de ni utger er att vara. För att snälla människor finns inte typ
3 mar, 2014 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Alla diskriminerar mig... Jag börjar tvivla på att ni på mugglis är de ni utger er att vara. För att snälla människor finns inte typ Visst finns det trevliga och snälla människor, men de är inte många. Det finns oturligt nog gott om intoleranta, ignoranta och dåliga människor där ute som bara vill förstöra. Svårt att göra något åt, men hittar man bra människor ska man hålla sig fast vid dem så blir det svårare för de dåliga människorna att komma åt att förstöra för en. 3 mar, 2014 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen