Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
avifors
guys guys, detta: ![]() är en av de bästa (och vackraste) människorna jag vet. hon finns alltid där för mig och kan alltid få mig att må bättre when i'm feeling down. hon kan alltoid få mig att skratta och le. vi har inte pratat med varandra på ett tag men det spelar ingen roll fr jag vet att du alltid finns där för mig. och bro, jag älskar dig lika mycket som denna människa: Spoiler: Tryck här för att visa! and i love ^ quite a lot du är bäst.
19 aug, 2012 12:27 |
|
Bombarda
Elev |
Noctum ojsan ojsan! tackar så mycket min sköna!
Kärlek till alla! 19 aug, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
19 aug, 2012 14:01 |
|
Miskel
Elev |
19 aug, 2012 14:04 |
|
ronnyponny
Elev |
19 aug, 2012 15:01 |
|
.:Elise:.
Elev |
Nåra Awezome Hufflare!
Goizan Cindy OliverPhelps Twix Nymfadora Tonks Fang ronnyponny Pixi Ollis100 Miss_Green Tonks_xD Magda Lida Ginny Weasley99 Solkatten Majis Tova Klara Weasley 95mas Mimitchi Rose Tyler MizzNina Erfa Boba Knizzlare Minidjuret Bombarda Snälla citera INTE inlägget!
19 aug, 2012 15:45 |
|
Hp Luna
Elev |
19 aug, 2012 15:45 |
|
Magda
Elev |
19 aug, 2012 15:46 |
|
Fang
Elev |
.:Elise:. Tack!
19 aug, 2012 16:08 |
|
Elley
Elev |
Luna 1
Vad har hänt? Känns som det var år sen jag ugglade med dig! Saknar dig obeskrivligt mycket, min fina. Du kan få mig glad när ingen annan kan det och du finns alltid där när jag bara vill kasta all skit i mitt liv på någon. Du lyssnar, tröstar och hjälper en upp på benen igen. Jag vill och kommer alltid finnas här för dig, hjärtat. Du & Jag för alltid ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
19 aug, 2012 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen