Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den där känslan när det är så jävla mycke att man tror att det är över, men egentligen är det bara som när man är ute i snön för länge, och till slut blir man så kall att man inte känner någonting över huvud taget..
28 feb, 2014 23:44 |
|
Borttagen
|
Känner att idag är en sådan där dag då man inte vill stiga upp ur sängen. Men en massa måsten väntar och djuren tar inte hand om sig själva. Känner mig som världen sämsta matte med jämna mellanrum.
1 mar, 2014 09:03 |
|
Borttagen
|
Blaine gjorde låten så jäkla bra men det är så sorgligt med Karofsky :'C♥ 1 mar, 2014 09:36 |
|
lovegood99
Elev |
Varför får inte jag vara en av dom där snygga, smala, vackra, charmiga, roliga & bara allmänt perfekta tjejerna, som får vilken killa om hellst?
Jag vill inte vara den här fula, klumpiga, tråkiga tjejen som inte får en ända jävla kille. Mitt betyg är sämst, jag har ingen motivation för något längre det ända jag vill är att sitta hemma på mitt rum och gråta för att mitt liv suger. Men ändå är jag tvungen att gå till skolan, le och låtsas som mitt liv skulle vara jätte bra hela tiden. 1 mar, 2014 13:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lovegood99: Vet du vad? Det blir bättre. Du hör säkert det hela tiden.Varför får inte jag vara en av dom där snygga, smala, vackra, charmiga, roliga & bara allmänt perfekta tjejerna, som får vilken killa om hellst? Jag vill inte vara den här fula, klumpiga, tråkiga tjejen som inte får en ända jävla kille. Mitt betyg är sämst, jag har ingen motivation för något längre det ända jag vill är att sitta hemma på mitt rum och gråta för att mitt liv suger. Men ändå är jag tvungen att gå till skolan, le och låtsas som mitt liv skulle vara jätte bra hela tiden. Så småningom kommer du få en partner och så länge du får betyg är det bra. Du kanske får motivation till det i framtiden eller hittar ett bättre sätt att plugga. Försök att inte vara avundsjuk på andra för jag slår vad om att du är MINST lika fin som dem och säkert mycket, mycket bättre på alla sätt. 1 mar, 2014 13:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lovegood99: Varför får inte jag vara en av dom där snygga, smala, vackra, charmiga, roliga & bara allmänt perfekta tjejerna, som får vilken killa om hellst? Jag vill inte vara den här fula, klumpiga, tråkiga tjejen som inte får en ända jävla kille. Mitt betyg är sämst, jag har ingen motivation för något längre det ända jag vill är att sitta hemma på mitt rum och gråta för att mitt liv suger. Men ändå är jag tvungen att gå till skolan, le och låtsas som mitt liv skulle vara jätte bra hela tiden. Du är säkert allt som du vill vara bara att du inte förstår det.. Alla kan inte få killar som man kan få nya kläder, så är det. Vill du verkligen vara den tjejen som kommer med en ny kille varje dag? Ditt liv är säkert jättebra, du har bara inte lärt dig att förstå det, genför ditt liv mot en flicka i Afrika, dom får knappt se pojkar.. 1 mar, 2014 13:41 |
|
Andy Six
Elev |
Skrivet av lovegood99: Varför får inte jag vara en av dom där snygga, smala, vackra, charmiga, roliga & bara allmänt perfekta tjejerna, som får vilken killa om hellst? Jag vill inte vara den här fula, klumpiga, tråkiga tjejen som inte får en ända jävla kille. Mitt betyg är sämst, jag har ingen motivation för något längre det ända jag vill är att sitta hemma på mitt rum och gråta för att mitt liv suger. Men ändå är jag tvungen att gå till skolan, le och låtsas som mitt liv skulle vara jätte bra hela tiden. Du är en jättebra person!! Ditt liv är bättre än du tror, bara du inser hur. Och det kanske finns 10000 snygga killar på din skola, som inte ser din skönhet, men du ska inte bry dig om dem för dem ser inte hur underbar du är. Glöm det där om att tjejer ska vara smala och ha perfekt hår och mycket smink! Jag skulle hellre dejta en tjej som bryr sig om sina vänner, och har treclig personlighet, än någon som har massa smink och leker Ms. Perfekt. Du är underbar som du är! Det finns killar därute som gillar dig som du är, och du kommer träffa dem tids nog. Du är perfekt som du är, låt inte någon få dig att tycka något annat! Okej? Stay Strong.. ♥
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
1 mar, 2014 15:59 |
|
Borttagen
|
Mötte en gammal "bekant" på affären idag. Trodde jag skulle dö. Det var min gamla mobbare. Även om jag flyttat verkar han också gjort det. Som tur tror jag inte han såg mig. Men man vet aldrig.
1 mar, 2014 16:07 |
|
Margaret
Elev |
Vad fan har jag gjort för fel i mitt förra livet som gjort att jag fått så dålig karma? Jag har aldrig haft influensa (den riktiga alltså, inte maginfluensa, det har jag haft) i hela mitt jävla liv och så får jag det just exakt precis den här helgen.
Har flyttat hela dagen, fått mycket hjälp av mina fina vänner, tack och lov, men har inte kunnat göra så mycket då jag mest känt mig matt och halvt död de senaste två dagarna. Har behövt gå på Alvedon för att inte ligga däckad med feber och huvudvärk, då jag hatar att vara beroende av andra. Mördarhostan är inte heller mycket att hänga i julgranen. Måste städa gamla lägenheten imorgon också, jag orkar inte. Vill bara sova! Såna här stunder önskar man att man fortfarande bodde hemma så att föräldrarna kunde ta hand om en. Screw jantelagen, det är synd om mig idag. ![]()
1 mar, 2014 19:39 |
|
Frivolt
Elev |
Förlåt, men snälla!! Kan ingen bara typ skjuta Putin?!?!? Eller typ slänga nån glömskeförtrollning över han så han glömmer bort vem han är eller nått.....
Jag tycker så mycket inte om honom -.- 2 mar, 2014 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen