Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Andy Six: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Andy Six: Ehm... Mår sjukt dåligt just nu.. Jag har gått igenom så himla jävla mycket i mitt liv och det verkar inte sluta.. Jag vill cutta eller vad det nu heter för jag mår så dåligt.. Men jag vill inte svika mina 3 enda kompisar som jag har, och jag sa att jag skulle försöka sluta men det går inte.. Nån som kan hjälpa mig på något sätt? /.\ Snälla..? Jag vet inte om du tycker det är jobbigt att jag svarar eftersom vi känner varandra irl, men du är verkligen en jättefin person och min bästa vän och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt. Du ska veta att jag finns här för dig varje dag, varje timme. Om du mår dåligt är det bara att skriva till mig om du skulle vilja, okej? Kram på dig, finis ♥ Men awwh jag gråter nu du är så awesome c': Tack Spalle c: ♥ Du är den bästa! Now... Spoiler: Tryck här för att visa! Haha aw ♥ c': men nä du är c'; Spoiler: Tryck här för att visa!
28 feb, 2014 19:54 |
|
Andy Six
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av MissFniss: Skrivet av Andy Six: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Andy Six: Ehm... Mår sjukt dåligt just nu.. Jag har gått igenom så himla jävla mycket i mitt liv och det verkar inte sluta.. Jag vill cutta eller vad det nu heter för jag mår så dåligt.. Men jag vill inte svika mina 3 enda kompisar som jag har, och jag sa att jag skulle försöka sluta men det går inte.. Nån som kan hjälpa mig på något sätt? /.\ Snälla..? Jag vet inte om du tycker det är jobbigt att jag svarar eftersom vi känner varandra irl, men du är verkligen en jättefin person och min bästa vän och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt. Du ska veta att jag finns här för dig varje dag, varje timme. Om du mår dåligt är det bara att skriva till mig om du skulle vilja, okej? Kram på dig, finis ♥ Men awwh jag gråter nu du är så awesome c': Tack Spalle c: ♥ Du är den bästa! Now... Spoiler: Tryck här för att visa! Haha aw ♥ c': men nä du är c'; Spoiler: Tryck här för att visa! Duu är c'': Spoiler: Tryck här för att visa!
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
28 feb, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Jag älskar min lilla fina vän Chaemy igen! Love you ♥
28 feb, 2014 21:51 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar min lilla fina vän Chaemy igen! Love you ♥ Det känns så skönt, verkligen!! ♥♥
28 feb, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2014 21:54 |
|
AlexZz
Elev |
28 feb, 2014 21:58 |
|
Ithrenniel
Elev |
28 feb, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2014 23:05 |
|
Ithrenniel
Elev |
28 feb, 2014 23:36 |
|
Borttagen
|
Usch, ibland har man bara sådana dagar. 28 feb, 2014 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen