Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 aug, 2012 21:01 |
|
Noctum
Elev |
KOMPLIMANGBOMB
Spoiler: Tryck här för att visa! Här är ni som har gjort mig lite extra glad Spoiler: Tryck här för att visa! GAAHH JAG ÄLSKAR ER MUGGLISAR ♥ ALLIHOPA C:
19 aug, 2012 10:09 |
|
Fang
Elev |
Noctum: Tack!
19 aug, 2012 10:11 |
|
Borttagen
|
Noctum: Tack!
19 aug, 2012 10:12 |
|
LauraTree
Elev |
Noctum DU ÄR SÅ UNDERBAR!! Tack, Tack, Tack!!!
19 aug, 2012 10:12 |
|
Lemon
Elev |
Noctum: Tack
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 19 aug, 2012 10:40 |
|
Borttagen
|
![]() Dear fellow friends. Det var ett tag sen jag gick in här. Men nu är det dags. It's time. Okej sooo-- I got some things to say. I've gathered all of you here today because basically I think all of you are awesome in some kind of unique and cool way. Ida S = Du är ju en sån underbart fin människa jag tror jag- asdfghjkl; I cant even: Oh gosh. Nej men seriöst, vi har ju plannerat mycket haha. Men allt ska vi nog kunna hinna med right? Band, starkidbio, bamfs vinner nästa år *host host* och vad var det mer? Någon slags sak vi skickar runt? WE WILL FIGURE THIS OUT. ikka just so you know - Du får inte lämna bamfs. You shall not pass! Because honestly behöver vi ju dig o.o Like, big time. Och du är ju alltid så härlig att vara runt om Dracos Tvillingsyster JAG SAKNAR ATT PRATA MED DIG DAMN IT. Antar att du fortfarande är lite rädd efter mina och ellens grymma, hardcore attacker efter badleksaker i poolen o.o Men dude, seriöst - Are you alive?! Lizzie Lovegood Så underligt underbar person jag tror jag bara ska gå in i ett hörn och äta choklad. Jösses vad snäll och rolig du är - C r a z y bro! Lot's of hugs to you Alex96 No - just... No. THAHA YOU GET NO COMMENT - problem? ;] Grå Damen Oh nej men jisses - Saknar dig bro! OCH DU SKA PÅ DEJT MED MIG. .... Vi har mycket att prata om........ mohahahah. horn Du. Är. Galen. Flum, rolig och galen. Precis som jag typ - go go team! >:'D Sam Ja du- jag trodde du var död eller något. DFTBA scarhead Oh gosh I love you. 19 aug, 2012 11:09 |
|
scarhead
Lärare |
19 aug, 2012 11:14 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Tack Noctum! ♥
19 aug, 2012 11:20 |
|
EMELESEL
Elev |
Oh ehm tack
19 aug, 2012 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen