Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
lovegood99, themarauder.. Tack. Så jättemycket.. ♥
27 feb, 2014 21:30 |
|
Borttagen
|
Älskar Blaine så mycket♥♥♥
27 feb, 2014 21:48 |
|
cirklar
Elev |
Usch, usch, usch. Jag skickade precis in en uppsats som jag har haft lite problem med. Jag hade antagligen kunnat göra ett bättre arbete om jag börjat skriva den tidigare, men jag har ju knappt ork till något skolarbete nuförtiden.
Jag får hoppas på det bästa.
27 feb, 2014 22:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska börja med cellgifter imorgon. Det känns lite sådär.. Skrivet av Borttagen: Tusen kramar till dig. Det går säkert jttebra. Av vilken anledninh ska fu ta dem?7Jag ska börja med cellgifter imorgon. Det känns lite sådär.. 27 feb, 2014 22:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Kattuggla Vad händer nu?
27 feb, 2014 23:57 |
|
Borttagen
|
''Varför gör du så här? Du vet att jag inte vill något hellre än att bara hjälpa dig. Fan… om någonting händer dig förlåter jag aldrig mig själv... Snälla, ring tillbaka''
Vilken jävla bitch-del av mig är det som nu inte tar upp telefonen och ringer gråtandes till personen som skrev meddelandet och bara berättar allting och förklarar allting och bara säger allt (inklusive hur mycket jag älskar personen in a not-love-like-that-way) (Jag har en anledning till att jag måste göra som jag gör, men jag önskar att den inte fanns) 27 feb, 2014 23:59 |
|
Ithrenniel
Elev |
Varför kan allt inte vara enkelt? Varför kan allt inte bara vara lätt? Jag skulle önska att man bara kunde börja om någonstans. Eller bara åka iväg till Hogwarts, bli 11 år igen och lära sig allt om magi. Det hade varit helt underbart!
![]()
28 feb, 2014 00:08 |
|
Andy Six
Elev |
Ehm...
Mår sjukt dåligt just nu.. Jag har gått igenom så himla jävla mycket i mitt liv och det verkar inte sluta.. Jag vill cutta eller vad det nu heter för jag mår så dåligt.. Men jag vill inte svika mina 3 enda kompisar som jag har, och jag sa att jag skulle försöka sluta men det går inte.. Nån som kan hjälpa mig på något sätt? /.\ Snälla..?
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
28 feb, 2014 17:48 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Andy Six: Ehm... Mår sjukt dåligt just nu.. Jag har gått igenom så himla jävla mycket i mitt liv och det verkar inte sluta.. Jag vill cutta eller vad det nu heter för jag mår så dåligt.. Men jag vill inte svika mina 3 enda kompisar som jag har, och jag sa att jag skulle försöka sluta men det går inte.. Nån som kan hjälpa mig på något sätt? /.\ Snälla..? Jag vet inte om du tycker det är jobbigt att jag svarar eftersom vi känner varandra irl, men du är verkligen en jättefin person och min bästa vän och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt. Du ska veta att jag finns här för dig varje dag, varje timme. Om du mår dåligt är det bara att skriva till mig om du skulle vilja, okej? Kram på dig, finis ♥
28 feb, 2014 19:45 |
|
Andy Six
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av Andy Six: Ehm... Mår sjukt dåligt just nu.. Jag har gått igenom så himla jävla mycket i mitt liv och det verkar inte sluta.. Jag vill cutta eller vad det nu heter för jag mår så dåligt.. Men jag vill inte svika mina 3 enda kompisar som jag har, och jag sa att jag skulle försöka sluta men det går inte.. Nån som kan hjälpa mig på något sätt? /.\ Snälla..? Jag vet inte om du tycker det är jobbigt att jag svarar eftersom vi känner varandra irl, men du är verkligen en jättefin person och min bästa vän och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt. Du ska veta att jag finns här för dig varje dag, varje timme. Om du mår dåligt är det bara att skriva till mig om du skulle vilja, okej? Kram på dig, finis ♥ Men awwh jag gråter nu du är så awesome c': Tack Spalle c: ♥ Du är den bästa! Now... Spoiler: Tryck här för att visa!
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
28 feb, 2014 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen