Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska börja med cellgifter imorgon. Det känns lite sådär.. mångamångamångamånga styrkekramar till dig ♥ finns bara en uggla bort! 27 feb, 2014 18:29 |
|
Lills
Elev |
Hade aldrig ens kunnat tänka mig att han skulle byta klass, aldrig ens tänkt tanken på det. Shit nej. Jag vågar inte tänka på en klass utan honom, jag vill inte. Vet inte vad jag ska göra, vill absolut inte att han ska byta skola. Men vet heller inte ens säkert om han ska göra det, så vill inte dra några slutsatser. Vet faktiskt inte hur jag kommer att ta det om det visar sig att det är sant.
![]()
27 feb, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
Varför stöter jag bort personen som betyder allra, allra mest?
27 feb, 2014 19:01 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! *Torkar bort en tår* 27 feb, 2014 19:04 |
|
themarauder
Lärare |
27 feb, 2014 19:27 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! *Torkar bort en tår* Samma här
27 feb, 2014 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! *Torkar bort en tår* Samma här Ja! Skype! Here a comes 27 feb, 2014 20:23 |
|
NEWBORN
Elev |
Vi ahde ett Engelska läsförståelserpov idag och när jag kom hem kollade jag upp några av orden (man skulle välja en synonym till ett ord) och ser att jag redan har två fel och jag är säker på att det är fler. JAG VILL SÅG HIMLA GÄRNA HA A!!! Åh blir bara så ledsen och trött på mig själv, varför måste jag ha fel.
27 feb, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av NEWBORN: Vi ahde ett Engelska läsförståelserpov idag och när jag kom hem kollade jag upp några av orden (man skulle välja en synonym till ett ord) och ser att jag redan har två fel och jag är säker på att det är fler. JAG VILL SÅG HIMLA GÄRNA HA A!!! Åh blir bara så ledsen och trött på mig själv, varför måste jag ha fel. Pressa inte dig själv. Att få högsta betyg i allt är oerhört jobbigt och det är få som klarar det. Sikta på ett C, bli glad om det blir högre. Det brukar vara nog. 27 feb, 2014 20:58 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av NEWBORN: Vi ahde ett Engelska läsförståelserpov idag och när jag kom hem kollade jag upp några av orden (man skulle välja en synonym till ett ord) och ser att jag redan har två fel och jag är säker på att det är fler. JAG VILL SÅG HIMLA GÄRNA HA A!!! Åh blir bara så ledsen och trött på mig själv, varför måste jag ha fel. Pressa inte dig själv. Att få högsta betyg i allt är oerhört jobbigt och det är få som klarar det. Sikta på ett C, bli glad om det blir högre. Det brukar vara nog. Du har rätt! Men det är bara i engelska jag vill ha ett bra betyg i, i de andra ämnena saknar jag motivation. Men du har rätt, jag ska inte ha krav utan mål!
27 feb, 2014 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen