Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Massor av komplimanger och stora tack för en underbar dag till alla som var med på RT i eftermiddags! Ni är bara bäst!
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 aug, 2012 00:55 |
|
Lisa Granger
Elev |
Tack så myket
17 aug, 2012 10:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Lizzie Lovegood: Men gudars vad go du är! Det måste vara bland det finaste jag får höra. Älskar att få sprida energi och glädje
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 aug, 2012 12:26 |
|
DyingToShoutOut
Elev |
AnMel - ÅH. Tack du, vilken fin komplimang. Du är också en underbart duktig och fantasifull författare och jag hoppas verkligen att du fortsätter skriva!
When Playtime Becomes Reality [SV] 17 aug, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
Miss_Green - AWESOME DU OCH JAG SKA TRÄFFA DIG ♥
Luna02 - Du är SNÄLLL ♥ ikka - Ascool prefekt som jag ser upp till ^^ Måntass - Du är snäll och man ser dig ofta! Bellaptrsson - Cool mugglis som gillar att PARTA Aleander - Du vekar så himla awesome.. -Patronus- - DU ÄR SNÄLL OCH AWESOME joel9324 - ååh, har sett dig så himla mycket och du är awesome! PotterHunger - Du är jättecool och jag ser dig ofta Emma Granger - SNÄÄÄÄÄÄLL OCH DU LÄSER MIN FF OCH ASDLKSDF ♥ EMELESEL - WHIIIIII EMELESEL, du äger! Tuggrus - Har hört MYCKET gott om dig! Horn - Du verkar ascool OwO Moy.GinnyWeasley - Snäll mugglis som håller i Mugglis Idol, TACK för det! A.k - En mugglis som man har sett mycket Ellie Lovegood - DU ÄR SÅ HIMLA AWESOME onlyoliviaa - En mugglis som man också har sett mycket och du är SNÄLL ♥ 17 aug, 2012 22:46 |
|
Miss_Green
Elev |
17 aug, 2012 22:50 |
|
Borttagen
|
JA
17 aug, 2012 22:51 |
|
Miss_Green
Elev |
17 aug, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
HarryPotterr
Nejmen, ååå. Jag blir generad 17 aug, 2012 23:05 |
|
superman
Elev |
17 aug, 2012 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen