Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack för en jättebra dag, Captain J. och Qui-Gon Flamingo. :3
15 aug, 2012 22:50 |
|
Pixie
Elev |
16 aug, 2012 12:10 |
|
Conflate
Elev |
16 aug, 2012 14:54 |
|
Trezzan
Elev |
16 aug, 2012 14:58 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Dramione99: Incendio förtjänar en riktigt stor komplimang, för att hon orkar med mig när jag är som osäkrast, haha. Du är bäst!!!! ♥ Åh, lilla älskade du! Du är som en lillasyster för mig, min egna Prim. ♥ Tack Mugglis, som gjorde att jag fick lära känna Hillevi.♥ 16 aug, 2012 16:11 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Incendio: Skrivet av Dramione99: Incendio förtjänar en riktigt stor komplimang, för att hon orkar med mig när jag är som osäkrast, haha. Du är bäst!!!! ♥ Åh, lilla älskade du! Du är som en lillasyster för mig, min egna Prim. ♥ Tack Mugglis, som gjorde att jag fick lära känna Hillevi.♥ Tacktacktacktack!!!!!! Åh, då är du min Katniss!! xD. ♥ 16 aug, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Satt här en av mina sista sommarlovskvällar och kände för att ge lite komplimanger.
Till Kedjebrev för att jag tycker att ditt användarnamn är fint, för jag hoppas och tror att det är en winnerbäcklåt du döpt dig efter. Till avifors, cause I love you honey. Till Oskan för att du verkar fett skön! Till Li för att du har gjort mig ond för första gången i mitt liv. Till accioron för att, måste quota mig själv från lite längre bak i denna tråd. Skrivet av Borttagen: accioron - Jag vet att jag skrev ett liknande inlägg för ett litet tag sen, men måste bara få ur mig det igen. Wow. Vilken fantastisk människa du verkar vara! Har läst alla dina inlägg i Feminism-tråden, och känner mig helt förstummad. Världen behöver definitivt fler människor som tänker som du gör. Vill bara samla ihop alla din kloka ord till en bok och trycka den i ansiktet på folk som inte fattar feminism. puss ♥ Till Miran för att jag älskar att läsa dina inlägg i 15+ forumet. Alla i Hufflepuff liksom... Hilarious dude Till superman för att du är min superhjälte :' Till whirlwinds för att ditt blåa hår är snfödjkalfsfint Till themarauder och Hotissue för att ni gillar pizza. Till Ida S för att jag inte svarat på ditt mail och har dåligt samvete, hehe. 17 aug, 2012 00:14 |
|
accioron
Elev |
17 aug, 2012 00:18 |
|
Hotissue
Elev |
17 aug, 2012 00:21 |
|
themarauder
Lärare |
17 aug, 2012 00:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen