Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Man hittade cancerceller i min väns livmoder. Idag ska hon operera bort den. Jag är så förbannat, jävla rädd. Jag har förlorat så många fina människor på sista tiden. Jag orkar inte en till! Jag orkar inte en till.. Ta inte ut något i förskott än Nä, jag vet att jag inte borde det.. Tack för uppmuntran..! 24 feb, 2014 16:14 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 24 feb, 2014 16:20 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: De gör allt det här när de är unga. Tänk vad de kommer vara avis när du är äldre och har ditt drömyrke och de har medelmåttiga liv. Spara din lycka till sist! (den som skrattar bäst, skrattar sist!) Jag fattar att livet känns skit just nu! Uggla mig om du behöver!Spoiler: Tryck här för att visa!
24 feb, 2014 16:50 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Man hittade cancerceller i min väns livmoder. Idag ska hon operera bort den. Jag är så förbannat, jävla rädd. Jag har förlorat så många fina människor på sista tiden. Jag orkar inte en till! Jag orkar inte en till.. Ta inte ut något i förskott än Åh, förstår att du mår dåligt, men kom ihåg att vi har otroligt skickliga läkare här i Sverige och det kommer säkert att gå jättebra! Styrkekramar till dig och din vän ♥ Nä, jag vet att jag inte borde det.. Tack för uppmuntran..!
24 feb, 2014 16:56 |
|
Borttagen
|
Safir, tack!.. ♥
24 feb, 2014 17:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Alltså fan.
Kan inte folk bara svara när man försöker kontakta dom? Jag skickade SMS i lördags och har fortfarande inte fått svar så jag provade ringa men fick inget svar då heller. Jag vill ju skriva provet före lovet så jag faktiskt kan få köra skoter medans det fortfarande finns snö. Jävlahelvete. Edit: Jag HATAR att ringa. Jag riktigt hatar det. Jag har inga problem med att prata i telefon så länge det är den andra personen som ringer. Men måste jag ringa så gruvar jag mig i timmar innan jag gör det. Hej 24 feb, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Tack ♥Skrivet av Borttagen: De gör allt det här när de är unga. Tänk vad de kommer vara avis när du är äldre och har ditt drömyrke och de har medelmåttiga liv. Spara din lycka till sist! (den som skrattar bäst, skrattar sist!) Jag fattar att livet känns skit just nu! Uggla mig om du behöver! Spoiler: Tryck här för att visa! 24 feb, 2014 20:13 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag blir så irriterad på min teaterlärare! Hon tror att det enda vi gör är att sitta och bry oss så mycket om föreställningen. Men det finns andra skolämnen som också är viktiga! Och livet, det är faktiskt inte så lätt att leva det heller, det kräver liksom lite av ens tid...
![]()
24 feb, 2014 21:18 |
|
Borttagen
|
Jag saknar mamma
24 feb, 2014 21:20 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag saknar mamma Vet hur det känns. Stor kram ♥ 24 feb, 2014 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen