Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1300 1301 1302 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Man hittade cancerceller i min väns livmoder. Idag ska hon operera bort den.

Jag är så förbannat, jävla rädd. Jag har förlorat så många fina människor på sista tiden. Jag orkar inte en till!

Jag orkar inte en till..


Ta inte ut något i förskott än


Nä, jag vet att jag inte borde det..
Tack för uppmuntran..!

24 feb, 2014 16:14

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Varför lyckas alla med någonting förutom jag? M ska spela in en skiva, C blir alltid uttagen till dansgrupper för att hon är så duktig, A är lagkapten för att han är bäst i fotboll, T bara lyckas med allt.
Och jag är så jävla misslyckad och kan inte göra någonting rätt

24 feb, 2014 16:20

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Varför lyckas alla med någonting förutom jag? M ska spela in en skiva, C blir alltid uttagen till dansgrupper för att hon är så duktig, A är lagkapten för att han är bäst i fotboll, T bara lyckas med allt.
Och jag är så jävla misslyckad och kan inte göra någonting rätt
De gör allt det här när de är unga. Tänk vad de kommer vara avis när du är äldre och har ditt drömyrke och de har medelmåttiga liv. Spara din lycka till sist! (den som skrattar bäst, skrattar sist!) Jag fattar att livet känns skit just nu! Uggla mig om du behöver!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

24 feb, 2014 16:50

Safir
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Man hittade cancerceller i min väns livmoder. Idag ska hon operera bort den.

Jag är så förbannat, jävla rädd. Jag har förlorat så många fina människor på sista tiden. Jag orkar inte en till!

Jag orkar inte en till..


Ta inte ut något i förskott än

Åh, förstår att du mår dåligt, men kom ihåg att vi har otroligt skickliga läkare här i Sverige och det kommer säkert att gå jättebra!
Styrkekramar till dig och din vän ♥

Nä, jag vet att jag inte borde det..
Tack för uppmuntran..!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscstylecaster.files.wordpress.com%2F2014%2F04%2Fmean-girls-19.gif%3Fw%3D500%26amp%3Bh%3D260

24 feb, 2014 16:56

Borttagen

Avatar


Safir, tack!.. ♥

24 feb, 2014 17:49

Luna Chang
Elev

Avatar


Alltså fan.
Kan inte folk bara svara när man försöker kontakta dom?
Jag skickade SMS i lördags och har fortfarande inte fått svar så jag provade ringa men fick inget svar då heller.
Jag vill ju skriva provet före lovet så jag faktiskt kan få köra skoter medans det fortfarande finns snö.
Jävlahelvete.

Edit: Jag HATAR att ringa. Jag riktigt hatar det.
Jag har inga problem med att prata i telefon så länge det är den andra personen som ringer. Men måste jag ringa så gruvar jag mig i timmar innan jag gör det.

Hej

24 feb, 2014 20:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Varför lyckas alla med någonting förutom jag? M ska spela in en skiva, C blir alltid uttagen till dansgrupper för att hon är så duktig, A är lagkapten för att han är bäst i fotboll, T bara lyckas med allt.
Och jag är så jävla misslyckad och kan inte göra någonting rätt
De gör allt det här när de är unga. Tänk vad de kommer vara avis när du är äldre och har ditt drömyrke och de har medelmåttiga liv. Spara din lycka till sist! (den som skrattar bäst, skrattar sist!) Jag fattar att livet känns skit just nu! Uggla mig om du behöver!
Tack ♥

24 feb, 2014 20:13

Ithrenniel
Elev

Avatar


Jag blir så irriterad på min teaterlärare! Hon tror att det enda vi gör är att sitta och bry oss så mycket om föreställningen. Men det finns andra skolämnen som också är viktiga! Och livet, det är faktiskt inte så lätt att leva det heller, det kräver liksom lite av ens tid...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

24 feb, 2014 21:18

Borttagen

Avatar


Jag saknar mamma

24 feb, 2014 21:20

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag saknar mamma


Vet hur det känns. Stor kram ♥

24 feb, 2014 22:15

1 2 3 ... 1300 1301 1302 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.