@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
okej nu blir jag riktigt irriterad. den nya spiderman filmen? :O har suttit och studerat trailern ett bra tag nu. för det första:
Gwen Stacy? really? really? vad hände med mary jane? Vad är det för sak han har på sina handleder? Har som seriöst bytt ut hans egenskap till en maskin han har byggt själv? hoppas verkligen att den är bra annars.. o.o jag hatar dåliga retakes på filmer xD 9 okt, 2011 15:41 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej nu blir jag riktigt irriterad. den nya spiderman filmen? :O har suttit och studerat trailern ett bra tag nu. för det första: Gwen Stacy? really? really? vad hände med mary jane? Vad är det för sak han har på sina handleder? Har som seriöst bytt ut hans egenskap till en maskin han har byggt själv? hoppas verkligen att den är bra annars.. o.o jag hatar dåliga retakes på filmer xD Det är inte en remake på de gamla spiderman filmerna, utan det handlar om hur han blev spiderman från början och Gwen Stacy(what's up med the name o.o) är hans första kärlek 9 okt, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: okej nu blir jag riktigt irriterad. den nya spiderman filmen? :O har suttit och studerat trailern ett bra tag nu. för det första: Gwen Stacy? really? really? vad hände med mary jane? Vad är det för sak han har på sina handleder? Har som seriöst bytt ut hans egenskap till en maskin han har byggt själv? hoppas verkligen att den är bra annars.. o.o jag hatar dåliga retakes på filmer xD Det är inte en remake på de gamla spiderman filmerna, utan det handlar om hur han blev spiderman från början och Gwen Stacy(what's up med the name o.o) är hans första kärlek men.. men :'( jag älskar nya casten fast älskar den gamla♥ ![]() 9 okt, 2011 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: okej nu blir jag riktigt irriterad. den nya spiderman filmen? :O har suttit och studerat trailern ett bra tag nu. för det första: Gwen Stacy? really? really? vad hände med mary jane? Vad är det för sak han har på sina handleder? Har som seriöst bytt ut hans egenskap till en maskin han har byggt själv? hoppas verkligen att den är bra annars.. o.o jag hatar dåliga retakes på filmer xD Haha det där med maskinen gjorde mig glad, för det är så det ÄR i serierna. I serierna så har Peter Parker byggt en maskin och gjort en substans som göra att han kan skjuta sitt nät, dvs det är ingen förmåga, egentligen. Och det där med Gwen är något som går fram och tillbaka, visst han blir ihop med henne, efter MJ. (kanske innan också) Spoiler: så vi får hoppas att dem gör denna filmen bra i den aspekten helt enkelt.Tryck här för att visa! Det sorgligaste med den nya Spiderman är ju att dem har bytt skådespelare. ;_; 9 okt, 2011 15:50
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 9 kl. 15:56
|
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: okej nu blir jag riktigt irriterad. den nya spiderman filmen? :O har suttit och studerat trailern ett bra tag nu. för det första: Gwen Stacy? really? really? vad hände med mary jane? Vad är det för sak han har på sina handleder? Har som seriöst bytt ut hans egenskap till en maskin han har byggt själv? hoppas verkligen att den är bra annars.. o.o jag hatar dåliga retakes på filmer xD Det är inte en remake på de gamla spiderman filmerna, utan det handlar om hur han blev spiderman från början och Gwen Stacy(what's up med the name o.o) är hans första kärlek men.. men :'( jag älskar nya casten fast älskar den gamla♥ Men jag fattar inte, det får man ju se i första filmen.. nej jag förstår inte nu ![]() 9 okt, 2011 15:52 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: okej nu blir jag riktigt irriterad. den nya spiderman filmen? :O har suttit och studerat trailern ett bra tag nu. för det första: Gwen Stacy? really? really? vad hände med mary jane? Vad är det för sak han har på sina handleder? Har som seriöst bytt ut hans egenskap till en maskin han har byggt själv? hoppas verkligen att den är bra annars.. o.o jag hatar dåliga retakes på filmer xD Det är inte en remake på de gamla spiderman filmerna, utan det handlar om hur han blev spiderman från början och Gwen Stacy(what's up med the name o.o) är hans första kärlek men.. men :'( jag älskar nya casten fast älskar den gamla♥ Men jag fattar inte, det får man ju se i första filmen.. nej jag förstår inte nu Det är vad jag har läst iaf ^^ 9 okt, 2011 16:01 |
|
Borttagen
|
Ar i spanein nu.
Saknar Micke jaaaattemycket. Det ar varmt och ratt skont, yeah. 9 okt, 2011 18:55 |
|
Elley
Elev |
9 okt, 2011 19:14 |
|
Borttagen
|
FOKS! MIN POLAK LA JUST TILL MIG PÅ FACEBOOK!
9 okt, 2011 19:15 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: FOKS! MIN POLAK LA JUST TILL MIG PÅ FACEBOOK! I belive it spells polack xD ^^ 9 okt, 2011 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen