Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tja, saknat mig? Är lycklig, såg en film och har nu mera världens fetaste planer för min Fenrir Fanfic. Förhoppningsvis kvarstår dem allt eftersom ficen utvecklas. Sho bre! Nu kan festen börja! ![]() 11 sep, 2011 20:25 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Du använder Tja, saknat mig? Är lycklig, såg en film och har nu mera världens fetaste planer för min Fenrir Fanfic. Förhoppningsvis kvarstår dem allt eftersom ficen utvecklas. Klart det 11 sep, 2011 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Du använder Tja, saknat mig? Är lycklig, såg en film och har nu mera världens fetaste planer för min Fenrir Fanfic. Förhoppningsvis kvarstår dem allt eftersom ficen utvecklas. Jag är awesome. Gött alla festar loss: ![]() Speciellt hos Adam: http://www.youtube.com/watch?v=0ZTBwCHGW9I 11 sep, 2011 20:28 |
|
Li
Biträdande rektor |
Haha känner mig utanför av denna tråden, jag är typ en gammal tant som blir jättetrött på kvällarna
without something there is no nothing 11 sep, 2011 20:28 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Li: Haha känner mig utanför av denna tråden, jag är typ en gammal tant som blir jättetrött på kvällarna Haha XD Hemligheten är att sova till 14 11 sep, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Haha känner mig utanför av denna tråden, jag är typ en gammal tant som blir jättetrött på kvällarna Haha. xD Men klockan är inte änns nio nu. '-' 11 sep, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
Brukar också vara trött på kvällarna, dock har jag blivit "bättre" eller vad man säger, sen jag blev medlem här XD
11 sep, 2011 20:32 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Li: Haha känner mig utanför av denna tråden, jag är typ en gammal tant som blir jättetrött på kvällarna Haha XD Hemligheten är att sova till 14 Det är så sant! XD 11 sep, 2011 20:32 |
|
Fang
Elev |
Hur lägger man ut bilder? Efter att varit medlem i 5 månader tycker jag att jag borde få veta det!
11 sep, 2011 20:34 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Li: Haha känner mig utanför av denna tråden, jag är typ en gammal tant som blir jättetrött på kvällarna Haha XD Hemligheten är att sova till 14 Det är så sant! XD Idag väckte mamma mig vid 12 så jag kommer nog däcka vid 3 Fang Du högerklickar på bilden och klickar kopiera bildwebbadress sen klickar du på bild(i forumet) och klistar in texten där 11 sep, 2011 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen