Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 nov, 2011 23:07 |
|
whirlwinds
Elev |
lyckades just välta omkull en nyöppnad burk energidricka över sängen & golvet & katten. det typ plaskar när jag sätter mig i sängen, fötterna klibbar fast när jag går på golvet och katten sitter och paniktvättar sig. och jag hann inte ens dricka något utav den där energidrickan </////////3
19 nov, 2011 00:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
eheeh. en mejladress, och den kan man ju inte bara lägga ut hur som helst.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 nov, 2011 00:29 |
|
whirlwinds
Elev |
19 nov, 2011 01:08 |
|
Fang
Elev |
19 nov, 2011 08:51 |
|
Borttagen
|
I can't find Haddock or Tintin, where are they?
19 nov, 2011 09:25 |
|
Borttagen
|
"Antigonish. Yesterday, upon the stair, I met a man who wasn’t there He wasn’t there again today I wish, I wish he’d go away... When I came home last night at three The man was waiting there for me But when I looked around the hall I couldn’t see him there at all! Go away, go away, don’t you come back any more! Go away, go away, and please don’t slam the door... (slam!) Last night I saw upon the stair A little man who wasn’t there He wasn’t there again today Oh, how I wish he’d go away" - ja, jag håller på lite med dikt analyser just nu... ^^" 19 nov, 2011 09:28 |
|
Fang
Elev |
Mannen som omfamnade besten
19 nov, 2011 09:33 |
|
Borttagen
|
I think I read somewhere or saw an image with heights that said Tintin is 5 feet and 1/2 inch (or 154 cm), and Haddock is 6 feet (183cm). Not sure tho, but that’s always the height I figured they’d be anyway. Tintin was supposed to be quite young at the start. Maybe he had a growth spurt
Så jag är altså 4 cm längre än Tintin :O 19 nov, 2011 09:37 |
|
aggsih
Elev |
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 20 nov, 2011 00:32 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen