Era känslor i bilder
Forum > Off Topic > Era känslor i bilder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
11 dec, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
11 dec, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
11 dec, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
11 dec, 2011 19:32 |
|
JoLizz
Elev |
11 dec, 2011 19:37 |
|
cannedcorn
Elev |
11 dec, 2011 19:38 |
|
Jossi
Elev |
11 dec, 2011 23:24 |
|
childhoodlight
Elev |
13 dec, 2011 20:39 |
Kintsugi
Prefekt |
Ett avsnitt av Sapuri får mig att vara så här: Var medvetna om att dessa uttryck återkommer fem, sex gånger i varje avsnitt som är på 45min. (Idag har jag sett fem avsnitt).
När Kame är söt och charmig! När karaktärerna gör något som jag hoppats på När någon onödig karaktär skall vara ego och förstöra ett hörhållande som faktiskt hade fungerat om denna karaktär inte hel random bah "men du äger allt så du kan väll dela med dig utav pojkvännen liksom". BAH FUCK OFF DUDE!!!!!! Sedan blir allt så urgulligt bra igen och jag måste snabbt vidare till nästa avsnitt! ♥ ♥ ♥ ♥☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 dec, 2011 21:27 |
|
ninja
Elev |
13 dec, 2011 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.
























Mugglarportalen