The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Det är upp till allyson att bestämma. The map never lies 18 jan, 2017 21:48 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Georgetown: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Det är upp till allyson att bestämma. Har redan ugglat henne redan.. L
18 jan, 2017 21:50 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Det är upp till allyson att bestämma. Har redan ugglat henne redan.. Helt rätt! The map never lies 18 jan, 2017 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, 18 jan, 2017 21:52 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, Det tror jag inte. Det ska nog gå bra. The map never lies 18 jan, 2017 21:54 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Georgetown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, Det tror jag inte. Det ska nog gå bra. Tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, ? L
18 jan, 2017 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, Det tror jag inte. Det ska nog gå bra. Tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, ? Ledsen, jag läste fel på ditt namn och tänkte på en redan misstänkt person, det var inget. Välkommen som praktikant! 18 jan, 2017 21:59 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, Det tror jag inte. Det ska nog gå bra. Tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, ? Ledsen, jag läste fel på ditt namn och tänkte på en redan misstänkt person, det var inget. Välkommen som praktikant! Tack! Måste köra Stenhårt för att bli riktig auror nu! ;D L
19 jan, 2017 06:47 |
|
Georgetown
Elev |
Nu har listan på medlemmar uppdaterats. Det är nu sorterat så att chefer, auror och de i domstolen är högre upp, och de andra anställda längre ner.
Det är min sekreterare SilverPonne som har gjort arbetet med att ändra ordningen på alla medlemmar så jag vill tacka honom väldigt mycket för det. The map never lies 19 jan, 2017 07:17 |
|
theLilyPotter
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, Det tror jag inte. Det ska nog gå bra. Tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Jag är inte level 15 än men..Jag tränar jättehårt och vill göra trolldoms samhället än bättre plats.. kan dni ta mig som auror praktikant..? Eller någotannat under tiden? Praktikant är nog möjligt,men du är också misstänkt som spion, ? Ledsen, jag läste fel på ditt namn och tänkte på en redan misstänkt person, det var inget. Välkommen som praktikant! Tack! Måste köra Stenhårt för att bli riktig auror nu! ;D Lycka till! Vi kan duellera lite så att du går upp i lvl fortare, om du vill såklart ![]()
19 jan, 2017 07:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen