New and improved Geko high (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> New and improved Geko high (prs)
|
Borttagen
|
"sophie & vem e du ?" frågade Sophie nyfiket
28 mar, 2015 20:31
|
|
Borttagen
|
" Arvid " sa Arvid han höll i sin gosedjursnalle.
28 mar, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
"huj gammal äj du?" frågade Sophie
28 mar, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
" 8 snart 9 " sa Arvid och log hans pappa log och rufsade till hans hår innan Nigel gick in i köket.
28 mar, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
"så du äj snajt nio?" frågade Sophie
28 mar, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
Arvid nickade och log
" Vill du leka ? " frågade Arvid och log.
28 mar, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
"ja det vill jag" sa Sophie & log.
28 mar, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Arvid tog Sophies hand och ledde henne till lekrummet där fanns alla leksakare familjen ägde. Jesica tyckte att det var bekvämare att ha allt i ett och samma rum.
" Arvid du vet reglerna när ni har lekt färdigt ska allt vara på sin plats igen " sa Jesica
" ja mamma " sa Arvid.
28 mar, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
"oj vad många leksaej " sa Sophie & såg på alla Leksakerna.
Spoiler: Tryck här för att visa!vi kanske ska skriva som de på Geko High & inte Nigels familj. Rollet handlar ju om Skolan & personerna som går där
28 mar, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag vet men det händer ju inte så mycket på skolan nu
Sam drog för gardinerna och satte sig på sängen nu
28 mar, 2015 20:48
|
Du får inte svara på den här tråden.