(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vart ska jag ta vägen? Tänker jag.
Jag fortsätter gå längst den ödsliga trottoaren. Alla hus är släckta. 27 okt, 2013 02:43 |
|
evee
Elev |
Fanns det någon mening att leva nu? Jack ville inte ha mig och Alex hade säkert hittat någon ny redan. Jag tog upp min stav och granskade den noga.
![]() ![]()
27 okt, 2013 02:46 |
|
Borttagen
|
Jag stannade på en bänk. Jag satte mig ner. Allt var så hopplöst nu, jag kanske bara borde hoppa framför ett tåg.
27 okt, 2013 02:48 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 02:50 |
|
Borttagen
|
Jag kände hur jag skakade i kroppen. Jag HATAR mig själv.
27 okt, 2013 03:42 |
|
evee
Elev |
Jag ville uttala orden, men de kom inte ett ljud från mig. Jag ställde mig gråtande upp och börjar gå hem. Han kanske hade stannat.
![]() ![]()
27 okt, 2013 11:29 |
|
Borttagen
|
Jag orkade inte leva längre.Jag hade tagit ett beslut.jag gick mot tågspåren
27 okt, 2013 11:48 |
|
evee
Elev |
Jag knackade på dörren, ingen öppnade. Jag knackade en gång till, inget svar nu heller. Jag fick väll åka hem, Sam, den sötaste lillebrorsan i världen var den ända som egentligen brydde sig om mig även om han retades ofta. Jag gick mot tågstationen medan jag försökte komma på ett sätt att planka.
![]() ![]()
27 okt, 2013 11:54 |
|
Borttagen
|
Jag visade mitt åkkort för tullvakten och han släppte in mig. Jag klev ut på perrongen. Det var tre minuter kvar tills tåget skulle komma.
Jag ställde mig närmare spåret och gjorde mig beredd att hoppa närsomhelst. 27 okt, 2013 11:56 |
|
evee
Elev |
Jag kom ut på perrongen och stannade en och en halv meter från spåret. Tåget skulle komma om en minut.
![]() ![]()
27 okt, 2013 11:59 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen