Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan nickar och börjar äta sin mat. "Jag sa att jag skulle låta dig göra saker själv, så ska jag göra det." svarar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 20:53 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bra, annars kommer jag inte klara det här, hur mycket jag än gillar dig." sa hon och log lite.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 21:11 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag vet." svarar han snabbt och äter.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 21:14 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon äter upp och väntar på honom, de skulle upp till bryggan för deras pass.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 21:17 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ställer sig upp och börjar gå ut ur matsalen.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 21:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon följer efter honom och snart är de på bryggan där kapten väntar på dem alla.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 21:29 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan tar sin plats som vanligt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 21:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra ställer sig vid sin plats och sätter sig på stolen.
(Nått måste hända xD) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 21:36 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
(Kanske att dom blir strandsatta eller något? xD)
D'Tan ser oroligt på kontrollen och meddelar kaptenen. Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 21:43 |
|
Vildvittra
Elev |
(Aaa ^^ kan vi xD)
"Vad?" frågar kapten och går fram till hans sida. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 21:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen