Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kendra
Elev |
Skrivet av Borttagen: ( Där här är från igår : ) Idiot ( S ) : "Kuroshitsuji suger!!!" *paus* "Harry Potter suger!!!" Hata på hur mycket ni vill alla potterheads. love Korushitsuji! Sebastian är så snygg! ![]()
22 mar, 2015 00:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: ( Där här är från igår : ) Idiot ( S ) : "Kuroshitsuji suger!!!" *paus* "Harry Potter suger!!!" Hata på hur mycket ni vill alla potterheads. love Korushitsuji! Sebastian är så snygg! Jag hatar Sebastian.. De enda karaktärerna jag gillar är Ciel och the Green Witch (och möjligtvis Mei Rin och Elisabeth). 22 mar, 2015 00:17 |
|
Kendra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: ( Där här är från igår : ) Idiot ( S ) : "Kuroshitsuji suger!!!" *paus* "Harry Potter suger!!!" Hata på hur mycket ni vill alla potterheads. love Korushitsuji! Sebastian är så snygg! Jag hatar Sebastian.. De enda karaktärerna jag gillar är Ciel och the Green Witch (och möjligtvis Mei Rin och Elisabeth). Jag har inte kommit så jätte lång ännu är på kapitel 6 bara ![]()
22 mar, 2015 00:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: ( Där här är från igår : ) Idiot ( S ) : "Kuroshitsuji suger!!!" *paus* "Harry Potter suger!!!" Hata på hur mycket ni vill alla potterheads. love Korushitsuji! Sebastian är så snygg! Jag hatar Sebastian.. De enda karaktärerna jag gillar är Ciel och the Green Witch (och möjligtvis Mei Rin och Elisabeth). Jag har inte kommit så jätte lång ännu är på kapitel 6 bara Okej. The Green Witch kommer någonstans vid kapitel 90 -100. 22 mar, 2015 00:23 |
|
Kendra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: ( Där här är från igår : ) Idiot ( S ) : "Kuroshitsuji suger!!!" *paus* "Harry Potter suger!!!" Hata på hur mycket ni vill alla potterheads. love Korushitsuji! Sebastian är så snygg! Jag hatar Sebastian.. De enda karaktärerna jag gillar är Ciel och the Green Witch (och möjligtvis Mei Rin och Elisabeth). Jag har inte kommit så jätte lång ännu är på kapitel 6 bara Okej. The Green Witch kommer någonstans vid kapitel 90 -100. läser för fullt ![]()
22 mar, 2015 00:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: ( Där här är från igår : ) Idiot ( S ) : "Kuroshitsuji suger!!!" *paus* "Harry Potter suger!!!" Hata på hur mycket ni vill alla potterheads. love Korushitsuji! Sebastian är så snygg! Jag hatar Sebastian.. De enda karaktärerna jag gillar är Ciel och the Green Witch (och möjligtvis Mei Rin och Elisabeth). Jag har inte kommit så jätte lång ännu är på kapitel 6 bara Okej. The Green Witch kommer någonstans vid kapitel 90 -100. läser för fullt Online? 22 mar, 2015 00:30 |
|
Kendra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: ( Där här är från igår : ) Idiot ( S ) : "Kuroshitsuji suger!!!" *paus* "Harry Potter suger!!!" Hata på hur mycket ni vill alla potterheads. love Korushitsuji! Sebastian är så snygg! Jag hatar Sebastian.. De enda karaktärerna jag gillar är Ciel och the Green Witch (och möjligtvis Mei Rin och Elisabeth). Jag har inte kommit så jätte lång ännu är på kapitel 6 bara Okej. The Green Witch kommer någonstans vid kapitel 90 -100. läser för fullt Online? ipad. Köpte en app där man kan ladda ner online och sen läsa offline ![]()
22 mar, 2015 00:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kendra: Skrivet av Borttagen: ( Där här är från igår : ) Idiot ( S ) : "Kuroshitsuji suger!!!" *paus* "Harry Potter suger!!!" Hata på hur mycket ni vill alla potterheads. love Korushitsuji! Sebastian är så snygg! Jag hatar Sebastian.. De enda karaktärerna jag gillar är Ciel och the Green Witch (och möjligtvis Mei Rin och Elisabeth). Jag har inte kommit så jätte lång ännu är på kapitel 6 bara Okej. The Green Witch kommer någonstans vid kapitel 90 -100. läser för fullt Online? ipad. Köpte en app där man kan ladda ner online och sen läsa offline Okej. Jag har läst på olika sidor (utan att ladda ner). En av dem var nog någon sida som hette mangapanda. 22 mar, 2015 00:33 |
|
Borttagen
|
Jag är på väg till mitt rum då jag hör mamma sucka från köket, där hon kollar igenom lite vegetariska recept.
Jag: Vadå? Mamma (uppgivet) : Varför ska man falla fel? 22 mar, 2015 16:43 |
|
Borttagen
|
lite komplicerat förklaring
jag och min lillebror spelade super mario 64 och jag failade en bana. jag: nu skiter jag i det här brorsan: ska vi skita i det? jag: ja, då gör man så här håller men ner knapp så böjer han sig ner och trycker man på en annan så kommer det ett prutt liknande ljud (tycker jag). jag skulle göra båda samtidigt men råkade göra en bakåtvolt pappa till min syster: nu vet jag varför det tar så lång tid för dig på toa. man måste ju landa rätt 22 mar, 2015 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen