Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens kramar går till...

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

1 2 3 ... 129 130 131 ... 1158 1159 1160
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

14 jul, 2012 19:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥

14 jul, 2012 19:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥

Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut.

14 jul, 2012 19:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Slängkyss till Alex96


Fy fan

14 jul, 2012 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥

Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut.

e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥

14 jul, 2012 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Slängkyss till Alex96


Fy fan

Haha payback's a bitch

14 jul, 2012 19:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min dagens kram går till den unikaste vännen i världen!!!!! luna99 ♥♥

Aw♥♥
Du är ju världens sötis!!


Du är sötisen!!!!!! ♥♥

Nej, du!!♥♥♥

Nej du!! ♥♥♥

Du är sötisen!! Punkt.

Du kan inte sätta punkt när jag säger att du är söötisen!!!!!!!! ♥♥♥

Kan jag visst!! För det är du som är SÖTISEN!! Punkt slut.

e-e! INTE punkt, du rä den finaste, SÖÖTASTE OCH GULLIG PRECIS SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu rä det punkt slut!! ♥♥♥♥

Lyssna nu, det är du so är sötisen här!! Din lilla envisa gullunge ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Love to U
Nå nu slutar vi spamma ner hela tården

14 jul, 2012 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Slängkyss till Alex96


Fy fan

Haha payback's a bitch


Så du har bytt namn till payback nu? ^^

14 jul, 2012 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Slängkyss till Alex96


Fy fan

Haha payback's a bitch


Så du har bytt namn till payback nu? ^^

japp

14 jul, 2012 19:41

ol!v!a
Elev

Avatar

+1


Jag vill krama TheWitch för att hon verkar avesome!

14 jul, 2012 19:53

1 2 3 ... 129 130 131 ... 1158 1159 1160

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

Du får inte svara på den här tråden.