Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron tänker tillbaka

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

1 2 3 ... 129 130 131 ... 139 140 141
Användare Inlägg
nilla10
Elev

Avatar


jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vi år mer!!!!

hej hej! :)

7 aug, 2011 17:26

Borttagen

Avatar


Äntligen

7 aug, 2011 17:37

Ginny02
Elev

Avatar


yay

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

7 aug, 2011 20:00

Moldemort
Elev

Avatar


Finally!

And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel

7 aug, 2011 20:28

Ron
Elev

Avatar


Kapitel 46 - Att våga släppa taget

Harry stod där nästan som tom, han visste inte riktigt vad han skulle göra nu. Martin var borta, det var bara Andy och Harry kvar nu. Andy vände sig bort från den döde Martin och gick iväg. Han satte sig ner på en klippkant, såg ut över skogarna som verkade oändliga och suckade tungt. Harry stod kvar ett tag och kollade ner på Martin.

Hans ansikte var livlöst och blekt. Kroppen var slapp och stilla. Harry satte sig ner på marken, hans ben var för svaga. Hela han var för svag för det här, han var inte en sådan som grät utan anledning. Han visste att han egentligen inte känt Martin speciellt länge så därför förstod han inte alls varför han satt med ansiktet i händerna, snyftandes.

Martin hade varit mer än en god gammal man, han hade verkligen varit en sann hjälte. Harry tog fram pappersbiten han fått av Martin, knövlade upp den och läste vad som stod där.

"Man måste våga hoppa även vid de högsta höjderna". Stod det med fet text, Harry förstod inte det här. Han förstod inte vad Martin hade menat med: Det är ett viktigt papper, ni kommer vara glada att ni har det längre fram.

Det kändes lite som om Harry redan varit med om det här, pappersbiten påminde Harry lite om kvicken han fått av Dumbledore. På den hade det stått, "Jag öppnas i slutet". Vad betydde det här då?

Harry som verkligen trott att det var över, han som trodde att han skulle spendera resten av sitt liv hemma, trygg och lycklig med sin familj. Harry som trodde att han hade lidit klart, han som trodde att lyckan äntligen kommit för att stanna.

Med en väldigt trött blick reste sig Harry upp, han gick mot Andy som satt och snyftade han med. Harry räckte över pappersbiten till Andy som tog emot den och läste vad som stod skrivet. "Vad menas med det här då?" frågade Andy och kollade mot Harry.

"Jag har ingen aning", sa Harry och kollade ut mot de gröna. "Jag har ingen aning", upprepade Harry och blundade. Sedan släppte han greppet om klippkanten och hoppade.

We're all wizards, even Ron.

8 aug, 2011 01:38

Ginny02
Elev

Avatar


gud vad spännande meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

8 aug, 2011 08:38

Luna 1
Elev

Avatar


Awesome, men Harry kan inte.. hoppa? HAN KANSKE DÖR!?
Snälla skriv mer innan jag dör av oro?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

8 aug, 2011 09:03

mugglis1
Elev

Avatar


mer

Gryffindor <3

8 aug, 2011 12:03

Hermione626
Elev

Avatar


OMH HARRY FÅR INT DÖÖ!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe527dab473a0f9ee089f23c5567c2c02%2Ftumblr_mkn27hTIrc1rt4r1lo1_1280.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fa7b2abb828bbe0941dad4fd0e512f711%2Ftumblr_mkkzaftHzX1rg768ko1_250.gif It's all Sting's fault

8 aug, 2011 12:11

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Oj vad ba! Mer!

8 aug, 2011 16:16

1 2 3 ... 129 130 131 ... 139 140 141

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

Du får inte svara på den här tråden.