Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
Jag ska inte göra samma misstag med dig som jag gjorde förut.
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 4 maj, 2013 11:36 |
|
Borttagen
|
Du är så fin att det inte finns. Du måste förstå det. Jag klarar inte av att se dig må dåligt. Det gör ont. Jag saknar ditt sorgfria-jag. Men det är ändå som att du har växt. Jag älskar dig. Kommer alltid att göra det.
4 maj, 2013 16:59 |
|
Frivolt
Elev |
E
Om jag bara kunde läsa dina tankar 4 maj, 2013 23:13 |
|
Borttagen
|
When I'm with you
I feel so tall Like I can grab a star And I feel so small When you hold me In your arms ♥ 5 maj, 2013 11:45 |
|
Elma00
Elev |
Jag vet att du hatar mig. Eller, hatar är kanske ett lite för stark ord, jag vet att du inte gillar mig. Och jag respekterar det. Men snälla, snälla, snälla förklara varför du inte gillar mig.
5 maj, 2013 11:57 |
|
_Bella_<3
Elev |
5 maj, 2013 21:28 |
|
twisted
Elev |
Jag blir sådär pirrigt glad i hela kroppen varje gång du tar min hand och kysser mig med det där leendet på dina läppar...
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 5 maj, 2013 23:35 |
|
dillen99
Elev |
Fuck You! Sluta bara! Nu vad det nu är du håller på med.
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 6 maj, 2013 15:42 |
|
Borttagen
|
Åh, du är bara så söt!!
6 maj, 2013 16:27 |
|
Elma00
Elev |
6 maj, 2013 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen