The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
22 feb, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Äh, det är väl inte spam? Det är FLUM!!! [8 Och om du inte visste det så heter tråden 'The Flume Side' 22 feb, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
jepp flumeleflum i dum dadadda lalalala fluuuum
22 feb, 2012 16:05 |
|
Lills
Elev |
22 feb, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: låren flumelilumJaa, Så Vad Flummar Alla Nu Då? xD 22 feb, 2012 16:10 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Äh, det är väl inte spam? Det är FLUM!!! [8 Och om du inte visste det så heter tråden 'The Flume Side' Åh, dumt av mig. x) Klart det var flum! 22 feb, 2012 16:14 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: låren flumelilum Jaa, Så Vad Flummar Alla Nu Då? xD Öh, okej. Vad nu det betyder... Hittade bästa skämtet nu: Röda ögon hundra ben gul rygg svarta räner!! Han: vet du vad som har röda ögon,hundra ben, gul rygg och svarta ränder Hon:Jag ger upp,jag har ingen aning Han: Jag vet inte heller men jag såg en sån krypa upp på ditt ben och fara under din kjol... ![]()
22 feb, 2012 16:17 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: låren flumelilum Jaa, Så Vad Flummar Alla Nu Då? xD Öh, okej. Vad nu det betyder... Hittade bästa skämtet nu: Röda ögon hundra ben gul rygg svarta räner!! Han: vet du vad som har röda ögon,hundra ben, gul rygg och svarta ränder Hon:Jag ger upp,jag har ingen aning Han: Jag vet inte heller men jag såg en sån krypa upp på ditt ben och fara under din kjol... Haha!!! xD 22 feb, 2012 16:26 |
|
Lills
Elev |
Gaaah! Jag som så jäätte gärna skulle vilja ha en Rihanna-skiva idag! Och sen är inte Hanna (Min stora syrra) hemma och kan fixa det år mig... (Alltså hon har låtar på sin dator kan föra det till skiva!
Idag satt jag och rev ut sidor från olika tidningar, för att det antingen stod nått om HP, Twilight eller TVD! xD Sen ska jag hänga upp dem på väggen! ![]()
22 feb, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
lalal ååå en jätte choklad i dag med vad jag är snäll mot mig
på facebook så står den: på Auror Har studerat vid Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry 22 feb, 2012 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen