Harry Potter är Bi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Alltså, om du måste skriva inlägg, skriv vettiga sådana i så fall! Förresten, menar du att Snape var pedofil då du säger att han våldtog Harry som ettåring? Kan inte någon prefekt låsa tråden?
Everything is Dramione and nothing hurts. 22 nov, 2011 20:50
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-23 kl. 09:39
|
|
Borttagen
|
Är det här lämpligt? Eheh, alltså liksom våldtagen är väl lite starkt! Dessutom en ett-åring.Snälla någon lås
23 nov, 2011 02:19 |
|
Rebbster
Elev |
Jag höll på att skriva en grej som kanske inte passar sig helt, så jag uttrycker mig såhär:
Med tanke på hur upprörd Snape var över Lilys död tror jag inte att han riktigt lyckades med den blodtillförsel som krävdes för den uppgiften Jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än. 23 nov, 2011 08:08 |
|
Borttagen
|
^ ... nu hängde jag inte med här? x'D
23 nov, 2011 18:22 |
|
Ms.Markus
Elev |
23 nov, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
Jag fattar inte?
23 nov, 2011 18:25 |
|
Rebbster
Elev |
Fatt ni inte så kommer ni göra det en vacker dag, jag vill bara inte vara den som förklarar det
Jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än. 23 nov, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Såklart jag fattar om det ni pratar om! Men vad är poängen med den här tråden!?
23 nov, 2011 18:55 |
|
Ms.Markus
Elev |
23 nov, 2011 18:55 |
|
expelliarmus
Elev |
23 nov, 2011 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen