Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Just nu har jag en iPhone 3Gs. Min dåvarande hamnade på marken så jag fick pappas nya som han knappt använde. Orkar inte bry mig om att det är en lite mer gammal modell. Den fungerar perfekt för mig! Det är ju ändå knappt någon skillnad, haha. 12 jun, 2012 10:19 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av childhoodlight: Just nu har jag en iPhone 3Gs. Min dåvarande hamnade på marken så jag fick pappas nya som han knappt använde. Orkar inte bry mig om att det är en lite mer gammal modell. Den fungerar perfekt för mig! Det är ju ändå knappt någon skillnad, haha. Haha fast det finns det och de märker man ganska tydligt om man använder iPhone flitigt ;p
12 jun, 2012 10:20 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Optic: Skrivet av childhoodlight: Just nu har jag en iPhone 3Gs. Min dåvarande hamnade på marken så jag fick pappas nya som han knappt använde. Orkar inte bry mig om att det är en lite mer gammal modell. Den fungerar perfekt för mig! Det är ju ändå knappt någon skillnad, haha. Haha fast det finns det och de märker man ganska tydligt om man använder iPhone flitigt ;p Haha ja, mellan 3Gs och 4/4s finns det garanterat många skillnader men mellan 4 och 4s är väl de enda skillnaderna att den sistnämnda är snabbare - både på internet och själva telefonen och typ Siri. Okej det finns säkert fler, är ingen expert direkt. 12 jun, 2012 10:23 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Optic: Skrivet av childhoodlight: Just nu har jag en iPhone 3Gs. Min dåvarande hamnade på marken så jag fick pappas nya som han knappt använde. Orkar inte bry mig om att det är en lite mer gammal modell. Den fungerar perfekt för mig! Det är ju ändå knappt någon skillnad, haha. Haha fast det finns det och de märker man ganska tydligt om man använder iPhone flitigt ;p Haha ja, mellan 3Gs och 4/4s finns det garanterat många skillnader men mellan 4 och 4s är väl de enda skillnaderna att den sistnämnda är snabbare - både på internet och själva telefonen och typ Siri. Okej det finns säkert fler, är ingen expert direkt. Ja men det var ju det jag menade? Jag jämförde min äldre modell med de nyare, inte iPhone 4 med iPhone 4s! :-)
12 jun, 2012 10:25 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Optic: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Optic: Skrivet av childhoodlight: Just nu har jag en iPhone 3Gs. Min dåvarande hamnade på marken så jag fick pappas nya som han knappt använde. Orkar inte bry mig om att det är en lite mer gammal modell. Den fungerar perfekt för mig! Det är ju ändå knappt någon skillnad, haha. Haha fast det finns det och de märker man ganska tydligt om man använder iPhone flitigt ;p Haha ja, mellan 3Gs och 4/4s finns det garanterat många skillnader men mellan 4 och 4s är väl de enda skillnaderna att den sistnämnda är snabbare - både på internet och själva telefonen och typ Siri. Okej det finns säkert fler, är ingen expert direkt. Ja men det var ju det jag menade? Jag jämförde min äldre modell med de nyare, inte iPhone 4 med iPhone 4s! :-) Jag förstod det sen och förtydligade då vad jag menade. :-) 12 jun, 2012 10:28 |
|
ikka
Elev |
Ikka wants help!
Är jättesugen på att köpa en Xperia U - någon som har några erfarenheter av den? *petar lite på Celebikai* ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 jun, 2012 12:08 |
|
MissPotter_
Elev |
Någon som vet om Iphone 3Gs fungerar lika bra som Iphone 4?
29 jun, 2012 12:09 |
|
Solkatten
Elev |
Samsung Galaxy Z
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2012 12:12 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av ikka: Ikka wants help! Är jättesugen på att köpa en Xperia U - någon som har några erfarenheter av den? *petar lite på Celebikai* den är bra c: förutom att SIM-kortet åker ut och mobilen behöver startas om ;__; ![]()
29 jun, 2012 12:13 |
|
Borttagen
|
Samsung Galaxy mini
29 jun, 2012 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen