Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
6 maj, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
ALLT!
![]() 6 maj, 2012 17:22 |
|
hermionegranger02
Elev |
hon är sig själv
Hermione forever! 6 maj, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
att hon vågar vara sig själv och aldrig verkar ha bråttom eller vara stressad. bara chill
![]() 6 maj, 2012 17:43 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
6 maj, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
när hon skriker i sista filmen på Harry i slutet innan striden:
"Harry Potter! Now you listen to me!" Typ. 6 maj, 2012 18:14 |
|
MatteSweet
Elev |
Hon är så himla bra skådis!
Skicka gärna en uggla ;) 6 maj, 2012 18:46 |
|
Hermione.Granger.
Elev |
Jag tycker att det är bra att hon vågar vara sig själv!
Hon är annorlunda på ett bra sätt! ♥ 6 maj, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Att hon är så j*kligt awesome.
Och att hon vågar vara sig själv, och står upp för det hon tycker även om alla andra mobbar henne och säger att hon har fel. GO GIRL! 6 maj, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
att hon är som jag
6 maj, 2012 18:48 |
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen