Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vågade säga emot att jag inte tyckte det var shyst det de sa, fast jag visste vad som väntade...
25 maj, 2012 19:00 |
|
Nelly1513
Elev |
Jag ligger före de andra i min klass i svenskan. För jag är fan bäst på det^^♥
AlexZz and I are friends 4 ever <3
25 maj, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Jag skriver snabbt
25 maj, 2012 19:03 |
|
sten
Elev |
25 maj, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Jag har gjort fina Amerikanska pannkakor och jag har varit glad hela dagen
25 maj, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Buddha: Skrivet av Borttagen: Har inhandlat årets julgran idag. Inte direkt den finaste tätaste disneygranen, men den får dugs. Dafaq? JULGRAN!? Sure, om du vill köpa den nu... lol Missade du en liten detalj nu? Jag skrev det där den 20:e december. XD 25 maj, 2012 20:31 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Buddha: Skrivet av Borttagen: Har inhandlat årets julgran idag. Inte direkt den finaste tätaste disneygranen, men den får dugs. Dafaq? JULGRAN!? Sure, om du vill köpa den nu... lol Missade du en liten detalj nu? Jag skrev det där den 20:e december. XD ![]() 25 maj, 2012 21:01 |
|
linnvendela
Elev |
Liksom kolla på min profilbild. Har ni sett något snyggare? Skulle inte tro det.
Jaha. 9 jul, 2012 00:29 |
|
Caius
Elev |
Hitills har jag hunnit med att packa ur och packa i diskmaskinen. Känner mig snäll emot mor min.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 9 jul, 2012 09:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen