Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens egoboost!

Forum > Off Topic > Dagens egoboost!

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vågade säga emot att jag inte tyckte det var shyst det de sa, fast jag visste vad som väntade...

25 maj, 2012 19:00

Nelly1513
Elev

Avatar


Jag ligger före de andra i min klass i svenskan. För jag är fan bäst på det^^♥

AlexZz and I are friends 4 ever <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpull.imgfave.netdna-cdn.com%2Fimage_cache%2F1254572211830353.jpeg

25 maj, 2012 19:02

Borttagen

Avatar


Jag skriver snabbt

25 maj, 2012 19:03

sten
Elev

Avatar


Jag fick MVG/A-nivå på min redovisning i engelska

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ft1.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTppNxQnCV64N3mRBYe0ydnQhx58dUJem9bKurJZdV7g13EYmSTSOzR09Zcaw ... för jag glömde bort att vara rebell!

25 maj, 2012 19:09

Borttagen

Avatar


Jag har gjort fina Amerikanska pannkakor och jag har varit glad hela dagen

25 maj, 2012 19:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Buddha:
Skrivet av Borttagen:
Har inhandlat årets julgran idag.
Inte direkt den finaste tätaste disneygranen, men den får dugs.


Dafaq? JULGRAN!? Sure, om du vill köpa den nu...

lol



Missade du en liten detalj nu? Jag skrev det där den 20:e december. XD

25 maj, 2012 20:31

Buddha
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Buddha:
Skrivet av Borttagen:
Har inhandlat årets julgran idag.
Inte direkt den finaste tätaste disneygranen, men den får dugs.


Dafaq? JULGRAN!? Sure, om du vill köpa den nu...

lol




Missade du en liten detalj nu? Jag skrev det där den 20:e december. XD


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_ls8r6o2kfV1qfu4tho1_500.png

25 maj, 2012 21:01

linnvendela
Elev

Avatar


Liksom kolla på min profilbild. Har ni sett något snyggare? Skulle inte tro det.

Jaha.

9 jul, 2012 00:29

Caius
Elev

Avatar


Hitills har jag hunnit med att packa ur och packa i diskmaskinen. Känner mig snäll emot mor min.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

9 jul, 2012 09:33

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Off Topic > Dagens egoboost!

Du får inte svara på den här tråden.